וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ קארה ייחקר בפרשת ההצבעה הכפולה: "נודע לי על כך מהתקשורת"

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 22:20

לפי הפרסום בחדשות 12, החוקרים אספו לאחרונה את מצלמות האבטחה שתיעדו אותו מצביע במקומה של ח"כ עידית סילמן, גבו עדויות מחברי הכנסת שנכחו במקום והם צפויים לחקור את קארה באזהרה. "אשתף פעולה כפי שעשיתי בבדיקה שנעשתה בכנסת", אמר הח"כ

בווידאו: באופוזיציה טוענים: ח"כ אביר קארה הצביע פעמיים; הדיון במליאה הופסק/מערכת וואלה!

ח"כ אביר קארה (ימינה) אמר הערב (שלישי) כי נודע לו מהתקשורת על כך שנפתחת נגדו חקירה במשטרה. זאת, לאחר שבחודש יולי האחרון הצביע ח"כ קארה פעמיים באחת ההצבעות במליאת הכנסת, במקומה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן. "אשתף פעולה", אמר.

"התבשרתי כמוכם דרך התקשורת שנפתחה נגדי חקירה פלילית", אמר הח"כ. "כמובן שאם אדרש - אשתף פעולה כפי שעשיתי בזמן אמת בבדיקה שנעשתה בכנסת שהעלתה שההצבעה נעשתה בתום לב. יש לציין שמיד עם הטעות התרעתי עליה כדי שתתוקן כפי שמתועד וכבר נבדק".

לפי הפרסום בחדשות 12, המשטרה פתחה בחקירה פלילית של המקרה בו הצביע הח"כ פעמיים. החוקרים אספו לאחרונה את מצלמות האבטחה שתיעדו את ההצבעה הכפולה, גבו עדויות מחברי הכנסת שנכחו במקום והם צפויים לחקור את קארה באזהרה.

אביר קארה בישיבת השבעת הממשלה, 14 ביוני 2021. ראובן קסטרו
טוען שעשה זאת בתום לב. קארה/ראובן קסטרו

בחודש יולי האחרון הצביע ח"כ קארה פעמיים באחת ההצבעות במליאת הכנסת, גם בשמו וגם במקומה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן. חברי כנסת בליכוד, ובהם ח"כ שלמה קרעי, פנו ליוע. המשפטי לממשלה שיפתח נגדו בחקירה פלילית. הצבעה כפולה היא עבירה פלילית ומקרים שאירעו בעבר הסתיימו בהרשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully