וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל חזן על סערת ההצבעה הכפולה של קארה: "זה כמו שמישהו ירצח ויגיד טעיתי"

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 12:26

חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, שבעצמו נשפט על הצבעה כפולה ב-2003, אמר כי אינו מקבל את הסלחנות כלפי הח"כ הטרי מימינה. הוא טען לצביעות בתגובות לפרשה: "כשרצו להוריד ליכודניק כל המערכת התגייסה". ח"כ רגב פנתה ליועמ"ש בדרישה לחקור את המקרה: "דין קארה כדין חזן"

חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן התייחס הבוקר (ראשון) לפרשת ההצבעה הכפולה של ח"כ אביר קארה מימינה, ואמר כי אינו מקבל את הסלחנות כלפיו אחרי שהודה בכך שהצביע פעמיים, גם עבור יו"ר הקואליציה עידית סילמן. "הוא אומר הצבעתי כפול אבל 'טעיתי', מה זה טעיתי? זה כמו שמישהו ירצח ויגיד טעיתי. זה בדיוק אותו דבר", חזן תקף.

"אני בהלם. כשרצו לקחת ליכודניק ולהוריד אותו אז כל המערכת התגייסה כדי להפיל אותו אבל כשמישהו נמצא כנראה במקום הנכון, בצד השמאלי של המפה פשוט מחבקים ומסבירים", חזן הוסיף. את הדברים אמר בריאיון לתוכנית "שמונה אפס אפס" ברדיו קול ברמה.

חזן היה חלק מפרשת ההצבעות הכפולות ב-2003, אז נפתחה חקירה פלילית נגד חמישה חברי כנסת, והוגשו כתבי אישום נגד שני ח"כים מהליכוד חזן ומיכאל גורולובסקי - בעבירות של זיוף, מרמה והפרת אמונים. השניים הורשעו בבית המשפט, ובסופו של דבר נגזר עליהם עונש של עבודות שירות.

יחיאל חזן. פלאש 90, אתר רשמי
"מה זה טעיתי?". חזן/אתר רשמי, פלאש 90

בהמשך לדבריו, ח"כ מירי רגב מהליכוד כתבה היום בפייסבוק כי "דין קארה כדין חזן". לטענתה, "הצביעות של אבירי הדמוקרטיה, והסלחנות של התקשורת. ככה זה שאדם שעושה מעשה פלילי משרת את האג'נדה של האליטות. אין לי שום כוונה לשתוק על זה". רגב פנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וליו"ר הכנסת מיקי לוי בדרישה להורות על פתיחה בחקירת המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully