וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שמתח עליו ביקורת חריפה: בנט חסם בטוויטר אב שכול

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 22:30

ראש הממשלה חסם את חשבונו של הרצל חג'אג', שבתו שיר נרצחה ב-2017 בפיגוע בירושלים. בתגובה, לפחות 8 ח"כים מהימין חסמו את בנט חזרה: "לא חוסמים הורים שכולים". בהמשך, שוחררה החסימה ומלשכת בנט נמסר כי היא נעשתה "בתום לב"

ראש הממשלה נפתלי בנט חסם היום (ראשון) בטוויטר את הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה ב-2017 בפיגוע שהתרחש בארמון הנציב בירושלים. בעקבות כך, לפחות שמונה חברי כנסת מהימין חסמו את בנט חזרה והפסיקו לעקוב אחריו. לאחר המחאה, שוחררה החסימה ובלשכת רה"מ אמרו כי החסימה שוחררה לאחר שזו "נעשתה בתום לב".

בימים האחרונים שיתפו מאות גולשים בטוויטר צילום מסך שבו נראה כי הם נחסמו על ידי חשבון הטוויטר של בנט והם אינם יכולים להיחשף יותר לציוצים או תגובות בחשבונו הרשמי כראש הממשלה. השיתופים עוררו ביקורת קשה נגד ראש הממשלה, אך השיא הגיע הערב לאחר שבנט חסם את האב השכול.

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה, 7 בנובמבר 2021. רויטרס
מאות גולשים שיתפו כי נחסמו על ידי חשבון הטוויטר של בנט/רויטרס

חג'אג', שמרבה למתוח ביקורת חריפה נגד בנט והממשלה שבראשה הוא עומד, כתב בטוויטר בתגובה כי גם אותו "חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט" והוסיף כי בנט "ידע לבקש שנתמוך בו בבחירות, ועכשיו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"ם תומכי המחבלים". חג'אג' הוסיף: "האמת עכשיו הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".

בעקבות המקרה, חברי כנסת מהימין פתחו במחאה, במסגרתה הם חסמו את חשבון הטוויטר של בנט וטענו כי נחצה קו אדום בצעד של בנט נגד חג'אג'. בין החוסמים נמנו יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ח"כ עמיחי שיקלי מימינה, ח"כ יואב קיש, ח"כ אוריאל בוסו, ח"כ גלית דיסטאל אטבריאן, ח"כ אופיר כץ, ח"כ קטי שטרית וח"כ שמחה רוטמן.

עוד בוואלה!

המשפחות השכולות תומכות בנציבת שב"ס: "צריכה להמשיך בשינוי שהתחילה"

לכתבה המלאה
הלוויתה של שיר חג'אג' שנהרגה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים, בית עלמין הר הרצל, ירושלים. ינואר 2017. נועם מושקוביץ
הרצל חג'אג' בהלווית ביתו/נועם מושקוביץ

שיקלי כתב: "לא חוסמים הורים שכולים, בטח לא כאלו שסייעו לך להתמנות לתפקיד ראש הממשלה". ח"כ בוסו הוסיף: "מזדהים עם משפחות השכול". לאחר החסימה, הסיר בנט את החסימה, ומלשכתו נמסר: "החסימה נעשתה בתום לב. ברגע שצוות הסושיאל הבין זאת - החסימה הוסרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully