וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה וחבריה של יעל מלניק דורשים: להאשים את החשוד ברצח

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 0:38

עשרות מוקיריה של הנערה שנמצאה קבורה ללא רוח חיים בקריית מוצקין הפגינו ודרשו מפרקליט המדינה כי כתב האישום נגד אדוארד קצ'ורה יהיה בגין רצח. עם זאת, הפרקליטות טרם השתכנעה שמדובר ברצח. קצ'ורה טוען כי קבר את מלניק בהסכמתה, כחלק מטיפול במחשבות אובדניות

בווידאו: אחותה של יעל ליטל מלניק קוראת להאשים את קצורה ברצח/צילום: יואב איתיאל

עשרות בני משפחתה וחבריה של יעל מלניק, בת ה-17 שנמצאה קבורה כשהיא ללא רוח חיים בקריית מוצקין, הפגינו היום (ראשון) בקריית הממשלה בחיפה ודרשו מפרקליט המדינה להגיש כתב אישום בגין רצח נגד אדוארד קצ'ורה, אח בבית החולים הפסיכיאטרי בו אושפזה בעבר, החשוד במעשה.

קצ'ורה טוען כי קבר את מלניק בהסכמתה ולבקשתה, כחלק מטיפול במחשבות אובדניות. "הטיפול" הזה, הסתיים במותה הטראגי של הנערה שבטחה בו. אחותה רות אמרה היום לוואלה!, "כמו שאני הכרתי את אחותי היא בחיים לא היתה מסכימה לדבר כזה. זה מומצא. הוא חשב על כל פרט ופרט לפני שהוא עשה את זה. לא היה לו מה להפסיד. אין לנו מושג למה. את זה רק החוקרים יודעים".

מחר צפויה הארכת המעצר ה-11 של קצ'ורה, והפרקליטות טרם השתכנעה שממצאי חקירת היחידה המרכזית של מחוז חוף מובילים בהכרח למסקנה כי מדובר ברצח.

משפחתה וחבריה של יעל מלניק הפגינו בדרישה מפרקליט המדינה להגיש כתב אישום בגין רצח כנגד אדוארד קצ׳ורה, קריית הממשלה חיפה, 21 בנובמבר 2021. יואב איתיאל
זו רות, אחותה של ליטל יעל מלניק, עם סבתא וסבא לודמילה ובוגדן מלניק/יואב איתיאל

"הדבר היחיד שהיה שם, זה רצח", אמרה היום רות, אחותה של יעל מלניק, שהפגינה יחד עם משפחתה, "הוא מצא לו חוליה חלשה ובחר לנצל אותה במלוא מובן המילה".

קצ'ורה מצדו, טוען כי יעל הייתה בת הזוג שלו, וכי לא רצח אותה. בשבוע שעבר חזר על טענתו בפני המשטרה, "אני לא רצחתי ולא הרגתי. לא אני". כשנשאל מה האירוע אם לא רצח ענה, "אין לי מושג, אני לא מגלה עתידות".קצ'ורה לא הכחיש את נוכחותו בזירה ואמר:"הייתי שם. קרה מה שקרה", כמו כן הפנה קצ'ורה אצבע מאשימה כלפי משפחתה של מלניק, שלטענתו התנכרה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully