וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגישה תלונה למשטרה נגד דוד אמסלם: "מאוימת ע"י אדם עם חסינות"

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 13:06

דנה (שם בדוי) הגישה תלונה למשטרה בעקבות אמירות של הח"כ מהליכוד. "אני חשה מאוימת", אמרה בריאיון לבן כספית וינון מגל ב-103FM. במסגרת התבטאויותיו קרא אמסלם "לדרוס את בג"ץ" ו"להכניס למכלאה" את היועצים המשפטיים

בווידאו: עימות בין ח"כ דוד אמסלם לח"כ בועז טופורובסקי בוועדה המסדרת בכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

דנה (שם בדוי) הגישה אתמול (שבת) תלונה במשטרה נגד ח"כ דוד אמסלם (ליכוד), זאת בעקבות אמירותיו מעוררות המחלוקת, לפיהן קרא "להכניס למכלאה" את היועצים המשפטיים. "אני רוצה להודיע שאני מאוימת על ידי אדם עם חסינות", אמרה בריאיון לבן כספית וינון מגל ב-103FM. "אני רוצה לראות איך היועץ המשפטי לממשלה יאמר 'לא נורא שאת מאוימת'".

"לפי ההגדרות של אמסלם, אני שמאלנית ואשכנזייה", המשיכה. אני לא שמאלנית, הצבעתי סער ועד נתניהו הצבעתי לליכוד", העידה דנה. "מה לעשות, אני גם אשכנזייה. אני לא רוצה שידרסו אותי או שייקחו לי את הצדק, אני לא רוצה שיפגעו בהמנון שלי שאומר 'להיות עם חופשי בארצנו'".

דנה אמרה כי בעיניה אמסלם מאיים על הזהות שלה, "כשהוא קורא לי שמאלנית בעודי ימנית, כשהוא אומר שכל הרכוש אצל האשכנזים, אין לי הרבה רכוש ואף פעם לא היה לי רכוש".

השר דוד אמסלם, 11 במרץ 2019. יונתן זינדל, פלאש 90
"רוצה לראות איך יגיבו". אמסלם/פלאש 90, יונתן זינדל

התלונה הוגשה בתחנת המשטרה בראש פינה, בעקבות דברים שאמר השבוע אמסלם בספייס בטוויטר, במהלכו קרא "לדרוס את בג"ץ" ו"להכניס למכלאה" את היועצים המשפטיים.

במהלך הדיון הקולי, הפתוח לכלל הגולשים ברשת החברתית, אמר כי "כנופיה מטורפת, בולשביקית, אנטי-ציונית השתלטה על המדינה. ראש הממשלה נתניהו הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא.. כל פקיד שממנים ישר מתהפך על הליכוד, זה לא יקרה יותר. רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו נחתוך לו את המשכורת", אמר בית היתר באותו דיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully