וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה במשטרה הוגשה נגד ח"כ אמסלם בגין איומים

עודכן לאחרונה: 20.11.2021 / 19:10

תושבת הצפון התלוננה נגד חבר הכנסת מהליכוד, בעקבות דברים שאמר השבוע בדיון בטוויטר בו קרא בין היתר "לדרוס את בג"ץ" ו"להכניס למכלאה" את היועצים המשפטיים. מגישת התלונה: "נאומו היה מפחיד"

בווידאו: עימות בין ח"כ דוד אמסלם לח"כ בועז טופורובסקי בוועדה המסדרת בכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

תושבת הצפון הגישה היום (שבת) תלונה במשטרה נגד חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד), בגין איומים. התלונה הוגשה בתחנת המשטרה בראש פינה, בעקבות דברים שאמר השבוע אמסלם בספייס בטוויטר, במהלכו קרא "לדרוס את בג"ץ" ו"להכניס למכלאה" את היועצים המשפטיים.

במהלך הדיון הקולי, הפתוח לכלל הגולשים ברשת החברתית, אמר כי "כנופיה מטורפת, בולשביקית, אנטי-ציונית השתלטה על המדינה. ראש הממשלה נתניהו הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא.. כל פקיד שממנים ישר מתהפך על הליכוד, זה לא יקרה יותר. רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו נחתוך לו את המשכורת", אמר בית היתר באותו דיון".

מגישת התלונה, שביקשה להישאר בעילום שם, אמרה לוואלה! כי "בתקופה האחרונה שמעתי, במספר הזדמנויות, את דוד אמסלם מדבר על שמאלנים בחמת זעם ועל רצונו לדרוס אותם כשהימין יחזור לשלטון. למרות שזה נשמע רע מאוד ובוטה מאוד התייחסתי למילה 'לדרוס' כדימוי ולא כאיום ממשי. אבל, בשישי האחרון שמעתי את נאומו המופרע על העתיד שהוא מתכנן כשיהיה בעמדת כוח".

דודי אמסלם במהלך הוועדה המסדרת בכנסת 29 ביוני 2021. דוברות הכנסת, מערכת וואלה!
תלונה הוגשה. ח"כ אמסלם/מערכת וואלה!, דוברות הכנסת

היא המשיכה: "התחושה שחשתי כששמעתי את הדברים הייתה פחד אמיתי. את דבריו, המסיתים לאלימות של ממש, שומעים רבים שידם על ההגה ואני מבקשת את התערבות החוק להפסיק את מסכת ההסתה, האיומים והפחדות".

ח"כ מוסי רז (מרצ) התייחס היום באירוע שבתרבות בחדרה לדברי אמסלם. רז אמר: "אני חושב שהפעם אמסלם חרג, הוא בעצמו לא מאמין למה שאמר". אתמול פנתה ח"כ מיכל רוזין (מרצ) במכתב ליו"ר ועדת האתיקה, יוראי להב-הרצנו, בדרישה לכנס בדחיפות את הוועדה במטרה לדון באותן התבטאויותיו אחרונות של ח"כ אמסלם.

  • עוד באותו נושא:
  • תלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully