וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחמת מהפיגוע בירושלים מדברת: "עמדתי על המחבל עם הרגל כדי שלא יוכל לקום" | צפו

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 19:36

השוטרת שנפצעה באורח בינוני סיפרה על רגעי האימה בהם עמדה על המחבל בעודה מדממת מהראש. "המחבל ניסה לחטוף לי את הנשק ודקר אותי בראש. צעקתי לשותף שאיתי 'אני מדממת מהראש' והוא ירה בו שתי יריות וניטרל אותו", שיחזרה

בווידאו: לוחמת משמר הגבול, משחזרת את פיגוע הירי בירושלים/צילום: מג"ב

שוטרת מג"ב בת 19 שנפצעה אתמול (רביעי) באורח בינוני בפיגוע ברחוב הגיא בעיר העתיקה דיברה למצלמות ושיחזרה את רגעי האימה. "המחבל ניסה לחטוף לי את הנשק ודקר אותי בראש".

השוטרה סיפרה כי היא והלוחם שלצידה החליטו לצאת לסיור בצומת בה עמדו "ואז ראיתי מישהו לבוש שחור עובר בין המון של אנשים. הוא התקדם לעברנו ופתאום קלטתי שהוא דוקר את השותף שלי. בהתחלה חשבתי שזה תקיפת שוטרים כי לא ראית את הסכין. השותף שלי הלך כמה צעדים אחורה. ואחר כך המחבל התחיל לנסות לדקור אותי".

"המחבל ניסה לחטוף לי את הנשק ודקר אותי בראש", ממשיכה הלוחמת. "התחלתי לדמם והמשכתי להתעמת איתו והבנתי שזו לא יילך, הלכתי כמה צעדים אחורה. במקרה היה רב עם נשק שעבר ליד והוא ירה בו שתי יוריות. המחבל נוטרל וחשבנו שהוא מת ואז הוא הזיז את הגוף שלו. אני עמדתי עליו עם הרגל כדי שהוא לא יוכל לקום. הוא אמר משפטים בערבית וצעקתי לשותף שאיתי 'אני מדממת מהראש' והוא אומר בקשר יש פיגוע בצומת האוספיס. לקחתי כמה צעדים אחורה והשותף שלי ירה בו שתי יריות וניטרל אותו".

בווידאו: לוחמת משמר הגבול, משחזרת את פיגוע הירי בירושלים 
18.11.21. ללא, מערכת וואלה!
הלוחמת מדברת מבית החולים/מערכת וואלה!, ללא

פיגוע הדקירה אירע אתמול ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים, סמוך לישיבת עטרת כהנים. שני שוטרי מג"ב כבני 20 נפצעו באורח בינוני וקל בפיגוע. המחבל, בן 16, נורה ונהרג בזירת הפיגוע על ידי מאבטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully