וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרת בני הזוג אוקנין הביתה והפרידה של שון מנדז וקמילה קבאיו | וואלה! תיקתקנו

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: השחרור של בני הזוג אוקנין וזוג הפופסטארס שנפרדו - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

חזרת בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין הביתה, האישה ששרפה עשרת אלפים שקלים במיקרוגל מחשש לקורונה, מיקי מאוס חוגג יום הולדת 93, הפרידה של שון מנדז וקמילה קבאיו ומזג האוויר הסוער - וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

נטלי ומורדי אוקנין שבו היום לביתם לאחר תשעה ימים במעצר בכלא הטורקי. השניים נעצרו לאחר שצילמו את ארמונו של הנשיא ארדואן. השחרור של בני הזוג התאפשר באמצעות מגעים שקטים שנוהלו בידי המוסד ומשרד החוץ אל מול השלטונות בטורקיה. ההערכה הייתה כי אם ידלוף רמז קטן לשחרור המסתמן, השניים לא יועלו לטיסה. לכן, הופצה במקביל לשחרור השניים והשבתם ארצה, הקלטה של נטלי מהכלא, ששימשה כפעולת הסחה. עם הגעת בני הזוג לביתם שבמודיעין, הודו לכל מי שפעל למען שחרורם.

אישה בת 74 מירושלים, שרפה שטרות בסכום של עשרת אלפים שקלים במיקרוגל, תוך ניסיון לחטא את השטרות מחשש לקורונה. האישה נשמעה לעצת חברתה וחיממה יותר מ- 70 שטרות, מכספי ועד הבית, בקערה מפלסטיק אליה שפכה אקונומיקה. בנק ישראל הסכים להחליף את השטרות הפגומים בחדשים, כך שלא נגרם לאישה נזק כספי.

העכבר הכי מפורסם בעולם חוגג היום 93 חורפים. מיקי מאוס נוצר באולפני דיסני, על ידי וולט דיסני, ומהר מאד הפך להיות אחת הדמויות המוכרות בעולם. כשחגג 50, הוא הפך לדמות המצוירת הראשונה שקיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

זוג הפופסטארים הכי לוהטים באמריקה, שון מנדז וקמילה קבאיו, כבר לא אייטם. הם התחילו כחברים טובים ולאחר מכן הפכו לזוג. השניים הודיעו על הפרידה בהודעה משותפת באינסטגרם ושברו את ליבם של המעריצים.

אחרי שבוע של מזג אויר יבש ושפתיים סדוקות- החורף מגיע. היום תורגש התקררות וגשם מקומי צפוי לרדת בצפון ובמרכז. במדבר יהודה ובים המלח אף ייתכנו שיטפונות. בסוף השבוע הטמפרטורות יוסיפו לרדת והן יהיו נמוכות מהרגיל. צפויים גשמים, סופות רעמים ואף שיטפונות במרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully