וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מאסר נוספות לבני סלע, שביצע מעשה מגונה בפני סוהרת

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 11:06

מכתב האישום עולה כי הסוהרת שהתלוננה עמדה סמוך לתא מעצרו של סלע בכלא המעצר בבית משפט השלום ברמלה, ושם ביצע מולה את המעשה. מקרה זה התרחש בזמן שסלע הגיע לצורך הכרעת דין בתיק אחר בו ביצע מעשה מגונה בפני סוהרת נוספת. בנוסף למאסר, הסוהרת תפוצה ב-5,000 שקלים

בווידאו: בני סלע הורשע הבריחה מהכלא - 15.3.12/צילום: קובי אליהו

בית משפט השלום ברמלה גזר אתמול (שלישי) על האסיר בני סלע שנתיים נוספות של מאסר בעקבות מעשה מגונה שביצע בפני סוהרת שעמדה בסמוך לתא מעצרו. עוד נגזר עליו לפצות את הסוהרת ב-5,000 שקלים.

מכתב האישום עולה כי המתלוננת שימשה סוהרת בכלא המעצר בבית משפט השלום ברמלה, אליו הגיע סלע לצורך הכרעת דין בתיק קודם בו ביצע מעשה מגונה בפני סוהרת אחרת של שב"ס. הסוהרת המתלוננת במקרה הנוכחי, עמדה בסמוך לתאו של סלע כשהבחינה שהוא מסתכל לכיוונה כשאיבר מינו חשוף והוא מבצע בפניה מעשה מגונה. סלע הכחיש את המיוחס לו אך לאחר שמיעת הראיות הורשע בעבירה של ביצוע מעשה מגונה.

5 שנים אחרי: בני סלע הורשע בבריחה מהכלא. קובי אליהו
ירצה שנתיים נוספות של מאסר. סלע/קובי אליהו

סלע הורשע בשנת 2000 בעבירות מין ובהן תקיפה מינית, אונס וביצוע מעשי סדום. הוא נידון ל-35 שנות מאסר, העונש החמור ביותר שהוטל עד אז על עבריין מין במדינת ישראל. בשנת 2006 הצליח לברוח כשהיה בחזקת המשטרה. הוא נלכד כעבור שבועיים בעקבות מצוד נרחב, ונידון לארבע שנות מאסר נוספות.

ב-2015 התלונן שותפו לתא בכלא, לגורמי שירות בתי הסוהר כי נאנס על ידי סלע. למקום הוזמנו חוקרי מחוז מרכז שגבו עדות מן המתלונן. שבאותה שנה ביצע מעשה מגונה ברופאת שיניים של הכלא שבו ריצה את עונש מאסרו, על כך גזר עליו בית המשפט חצי שנת מאסר נוספת.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully