וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה לניהול ציי רכב חשודה בהלבנת חצי מיליארד שקלים עבור גורמי פשיעה

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 9:19

מהחקירה עולה כי בעלי החברה הלבינו הון וסיפקו אשראי ללא רישיון לארגוני הפשיעה, להם סיפקו רכבי יוקרה רבים. בפשיטה על מגרשי החברה הוחרמו עשרות כלי רכב, מספר רכבי שרד שנמצאו בבתיהם של גורמי הפשיעה הוחרמו גם הם

בווידאו: משטרת ישראל פשטה על חברה לניהול צי רכב ששימשה מעין בנק פיראטי עבור גורמי פשיעה, 17 בנובמבר 2021/דוברות משטרת ישראל

כוחות ימ"ר פשטו אתמול (שלישי) על משרדים ומגרש של חברה לניהול ציי רכב באזור גלילות, ועל בתיהם של גורמי פשיעה בשפלה ובשרון. לפי חקירה סמויה שהתנהלה אודות החברה, גורמי פשיעה השתמשו ברכבים שסיפקה כדי להימנע מפעולות של תקיפה כלכלית נגדם, חילוט ודיווח לרשויות המס.

במסגרת הפעילות שהתרחשה בליוו לוחמי מג"ב ועובדי רשות המיסים, נתפסו עשרות כלי רכב במגרשי החברה, מתוכם יותר מעשרה רכבי יוקרה שנמצאו בבתיהם של גורמי פשיעה ומקורבים להם.

משטרת ישראל פשטה על חברה לניהול צי רכב ששימשה מעין בנק פיראטי עבור גורמי פשיעה, 17 בנובמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
הלבנת חצי מיליארד שקלים. אחד מרכבי היוקרה שנתפסו/דוברות משטרת ישראל

על פי החשד, גורמי הפשיעה נהגו "לקנות" את הרכב בתשלומים רבים, כשבמהלך כל תקופת התשלום הרכב נותר רשום על חברת ניהול ציי הרכב. עוד עלה מהחקירה כי החברה תפקדה כ"בנק" פיראטי בו גורמי פשיעה השתמשו להפקדת כספים, העברות ופעולות פיננסיות שונות המתקיימות בסתר וללא כל פיקוח.

היקף העבירות המיוחס לחברה נאמד בכחצי מיליארד שקלים. לאחר הפשיטה עוכבו לחקירה מספר מעורבים, בהם בעלי החברה תושבי סביון והרצליה, בחשד לעבירות של הלבנת הון ומתן אשראי ללא רישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully