וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מסוכן: צעיר נתלה על אוטובוס בירושלים בעודו נוסע | תיעוד

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 16:44

הצעיר תועד מתוך רכב שנסע אחריו, כשהוא מחזיק בשתי ידיו בחלק האחורי של האוטובוס ועושה זאת לעיני עוברים ושבים באין מפריע למשך לפחות חצי דקה. "חשוב שהממשלה תחיל עונשים כבדים על כל מי שמפריע", נמסר מארגון נהגי האוטובוסים בישראל

תיעוד צעיר נתלה על אוטובוס בירושלים/ש.ט

בתיעוד מתחילת השבוע שהגיע לידי וואלה! נראה צעיר כשהוא נתלה על אוטובוס בעודו נוסע ברחוב ירמיהו בירושלים. האירוע התרחש בשעות הערב, וכפי הניתן לראות בתיעוד, הצעיר נשאר על האוטובוס באין מפריע.

בסרטון ניתן לראות כיצד במשך לפחות חצי דקה, הצעיר נתלה על האוטובוס ועושה זאת לעיניהם של עוברים ושבים כשהוא מחזיק בשתי ידיו את החלק האחורי של האוטובוס. הקו עליו נתלה, מופעל על ידי חברת "גלים" הנוסעת בין אופקים לירושלים.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר: "מדובר בהתנהגות מסוכנת היכולה להוביל לטרגדיה ולאובדן חיי אדם. חשוב שממשלת ישראל תפעל להכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור ותחיל עונשים כבדים לכל מי שמפריע לפעילות השוטפת של התחבורה הציבורית בישראל".

תיעוד צעיר נתלה על אוטובוס בירושלים, 14 בנובמבר, 2021. ש.ט, תמונות גולשים
תיעוד הצעיר/תמונות גולשים, ש.ט

באירוע אחר, אך דומה במאפייניו, התרחש לאורך תקופה ארוכה בשכונת ימין משה בירושלים, ובו התלוננו תושבי השכונה על צעירים ששותים לשוכרה בשכונה, מטרידים מינית ואף תוקפים ומאיימים עליהם. בעקבות זאת, התושבים שכרו חברת אבטחה פרטית, בעלות של אלפי שקלים לכל תושב.

השכונה הירושלמית היא אחת היוקרתיות בעיר, עם בניינים היסטוריים, תחנת הקמח ונוף אל חומות העיר העתיקה. המאבטחים מחברת "כלבי אשמורת" אותם שכרו התושבים, אינם חמושים אך מסתובבים עם כלבים מאומנים. באחד המקרים, מאבטח הזעיק משטרה לאחר שזיכה אדם שיכור, תושב מזרח ירושלים, עם נשק. במשטרה התברר כי מדובר במכשיר גז מדמיע דמוי אקדח, אך התושבים חוששים שזה רק עניין של זמן לפני אירוע יותר קשה. אחד התושבים סיפר כי באירוע אחר צעיר איים עליו עם סכין ותושב אחר סיפר שחבורה של תשעה צעירים ממזרח העיר תקפו אותו ואת בנו בן התשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully