וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצו לנקום - ופגעו בשוגג בעדי פרץ: חמישה הואשמו בפרשת הירי התועה בבת ים

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 14:22

פרץ נפגעה קשה בראשה באוגוסט האחרון כשנסעה עם ילדתה בת הארבע בבת ים, לאחר שהנאשמים ירו שישה כדורים לעבר אדם שבו רצו לנקום. לחמישה מיוחסות בין היתר ניסיון רצח, חבלה חמורה ועבירות נשק

ממשיך להיות קשה מצבה של עדי פרץ/מערכת וואלה!

חמישה בני אדם הואשמו היום (שני) בפרשת הירי התועה בבת ים לפני כשלושה חודשים, שבמסגרתו נפצעה קשה עדי פרץ. היא נפגעה לנגד עיני ילדתה בת ה-4, בעת ששתיהן שהו ברכב.

החמישה, יחיאל יוספוב בן ה-31, טיימורז גיאורגדזה בן ה-34, ודים לפלר בן ה-30, דמיטרי פיודרוב בן ה-29 ואונור קלש בן ה-24, הואשמו בשורת עבירות, ובין היתר בניסיון רצח, חבלה חמורה ועבירות נשק - כל אחד לפי חלקו בפרשה. לפי כתב האישום, הם ניסו לפגוע באדם שאותו זיהו כמי שדקר לכאורה את פיודרוב כשנה לפני כן.

עדי פרץ הפצועה מהירי בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
נפגעה בשוגג. עדי פרץ/מערכת וואלה!, אתר רשמי

פיודרוב עצמו תקף ביריות באוקטובר לשעבר את האיש ואחיו כנקמה, והשניים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. באוגוסט האחרון הוא נתקל פעם נוספת באותו איש, וירה שישה כדורים לעברו כנקמה. שלושה מהם פגעו ברכבה של פרץ, ואחד פגע בראשה. גם אותו אדם, יעד התקיפה, נפגע ופונה לבית החולים. לפי כתב האישום, לארבעת הנאשמים הנוספים מיוחסת קשירת קשר לביצוע הפשע.

חוקרי ימ"ר תל אביב ניהלו חקירה סמויה במשך כחודשיים, בסופה נעצרו החמישה. כשהשוטרים הגיעו לעצור את גיאורגדזה, הוא סירב לפתוח להם את הדלת, ואף איים על אחד מהם באקדח. גם לפיודרוב מיוחסת תקיפת שוטרים במהלך חקירתו.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully