וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר יותר מחודשיים: נעצרו 5 חשודים בירי התועה שפצע אנוש בת 36 בבת ים

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 12:31

המשטרה תבקש להאריך את מעצר החמישה, תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם, החשודים במעורבות בתקרית בה נפגעה עדי פרץ אנושות לעיני בתה. החקירה העלתה כי פרץ נפגעה בשוגג מהירי, על רקע סכסוך שהיא אינה קשורה אליו. בעלה: לא מחפשים נקמה

ממשיך להיות קשה מצבה של עדי פרץ/מערכת וואלה!

המשטרה עצרה היום (שני) חמישה חשודים במעורבות בירי התועה שפגע בעדי פרץ בת ה-36 בבת ים לפני כחודשיים, ופצע אותה אנושות. החמישה, תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם המוכרים למשטרה, יובאו מחר לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרם.

להערכת החוקרים, החשודים עבריינים מקומיים שאינם משתייכים לארגון פשיעה גדול. "זה התחיל כסכסוך טיפשי על ענייני כבוד בין עבריינים מקומיים, שנמשך שנתיים", אמר לוואלה! גורם במשטרה על הפרשה. למעשה, חושדים במשטרה, הם ניסו לירות על עבריין אחר שהיה אז בסביבה, ובניסיון לירות עליו - אחד הכדורים פגע בעדי פרץ.

בעקבות המעצר אמר לוואלה! אורן פרץ, בעלה של עדי, כי "זה לא ענייננו. שהמשטרה תעשה מה שצריך וזה הכול, הכול בסדר. אנחנו לא מחפשים נקמה".

עדי פרץ הפצועה מהירי בבת ים. אתר רשמי, מערכת וואלה!
נקלעה במקרה לזירה - ונורתה. פרץ/מערכת וואלה!, אתר רשמי

האירוע התרחש בחודש אוגוסט בעת שפרץ נהגה ברכב, וכשבתה בת הארבע יושבת במושב האחורי. החשד המרכזי שהוביל את המשטרה בחקירת התקרית, כפי שדווח עוד באותו הלילה, הוא סכסוך בין עבריינים שאליו פרץ נקלעה בטעות. יומיים לאחר המקרה, מצבה של פרץ השתפר והיא נגמלה מהנשמה עם סימנים ראשונים לתקשורת עם הסביבה. מצבה של פרץ הוגדר אז בינוני ויציב.

כשבוע לאחר הירי, כתבה פרץ בפרופיל הפייסבוק שלה על מצבה בעקבות הירי. "הלילות הקשים, עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים. מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי", שיתפה. "הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים, ויותר מכך - הבת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully