וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המשפחה הסגורה בנתניה לשכונת המצוקה בדרום: מאחורי רצח בת ה-18 בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 14:04

ביממה שחלפה מאז נמצאה בת ה-18 ללא רוח חיים מנסה המשטרה להבין את מידת האחריות של החשוד למותה. הצעירה גדלה והתחנכה במשפחה דתית ורק לפני שבועות ספורים עברה לגור עם בן הזוג. לדברי השכנים, נורות האזהרה דלקו מהרגע הראשון: "שמענו צעקות ומכות חזקות"

בווידאו: זירת הרצח בבאר שבע/צילום: שי מכלוף

חקירת החשד לרצח של הצעירה בת ה-18 בבאר שבע נמשכת, והסיפור מאחורי מותה מתחיל להתבהר. במשפחה הדתית שבה גדלה מתחו ביקורת על טיפול המשטרה בתלונות קודמות על בן הזוג החשוד, ששוחרר מהכלא רק לפני כחודש, אך מסרבים למסור פרטים אודות הצעירה ששינתה את אורח חייה מקצה לקצה.

בת ה-18 עברה לגור עם החשוד, רוני שומוב בן ה-25, בשכונה ד' בבאר שבע לפני חודש חצי, אחרי קשר שנמשך חצי שנה. לדברי שכנים בבניין, האלימות הייתה נוכחת מהרגע הראשון. "לפני שבועיים שמענו צעקות מהבית, שמענו מכות חזקות. לפי מה ששמענו היא עזבה את הדירה ורק בשבוע שעבר היא חזרה", אמרה אחת השכנות.

הרצח בב"ש | החשוד ברצח והנרצחת. מתוך אינסטגרם, מערכת וואלה!
"עזבה את הדירה וחזרה". הצעירה והחשוד/מערכת וואלה!, מתוך אינסטגרם

משפחתה סיפרה שביום חמישי בשעות הצהריים ביקשה הצעירה לנסוע מביתה לבאר שבע, ואילו אמה אסרה עליה לצאת מהבית משום שידעה שהיא רוצה לנסוע אל דירת בן הזוג. הצעירה הזמינה משטרה בטענה שהאם כלאה אותה בביתה, ואילו המשטרה אמרה לאם כי הילדה בגירה וזכותה לעשות כרצונה.

במשפחת הצעירה בנתניה מספרים כי השניים הכירו דרך חברים משותפים. "ניסינו למנוע את הקשר", סיפרה קרובת משפחה. "עשינו הכול. חברה שלה התקשרה אליו ואמרה לו לעזוב אותה. הוא לא שחרר אותה, שיגע אותה. הוא היה אלים. ידענו שזה ייגמר רע. ניסינו לעשות הכל". לדבריה, לצעירה היתה תקווה כי דברים ישתנו לטובה. "היא הבינה אבל חשבה שיהיה בסדר, שהוא ישתנה, שיהיה בסדר. היא אהבה אותו. היא רצתה להתחתן ולהביא ילדים. זה היה החלום שלה".

עוד בוואלה!

משפחתה של הצעירה מאשימה את המשטרה: "ידעו שהוא אלים, למה לא עזרו לה?"

לכתבה המלאה
זירת חשד לרצח בבאר שבע, 13 בנובמבר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
צעקות מהדירה. זירת הרצח/אתר רשמי, ללא קרדיט

אתמול בשעות הצהריים הגיעו שוטרים לדירה בעקבות דיווח על צעירה שנמצאה ללא רוח חיים ועצרו לחקירה את שומוב. גופתה של בת ה-18 הועברה למכון לרפואה משפטית.

במחוז דרום של המשטרה ישנם שני תיקים נגד החשוד ברצח. אחד הוא על תקיפה כנגד בת הזוג שנמצאה ללא רוח חיים בביתו, והשני הוא הפרת צו הרחקה מבת הזוג, שהוצא לאחר תלונה שהוגשה למשטרה על ידי צד שלישי. אתמול הוארך מעצרו בשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully