וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של הצעירה מאשימה את המשטרה: "ידעו שהוא אלים, למה לא עזרו לה?"

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 11:26

קרוביה של בת ה-18 שנמצאה ללא רוח חיים בבאר שבע בביתה של בן זוגה החשוד ברצח, סיפרו כי בחמישי לא אפשרה לה אמה לנסוע לעיר מחשש שתיפגש עמו. כשהצעירה התלוננה למשטרה, זו הורתה לאם לאפשר לה לצאת משום שהיא בגירה וזכותה לעשות כרצונה. "התעלמו מהסימנים, יכלו למנוע"

בווידאו: זירת הרצח בבאר שבע/צילום: שי מכלוף

במשפחת הצעירה שנמצאה היום (שבת) ללא רוח חיים בדירת בן זוגה בבאר שבע, נשמעים קןלות המפנים אצבע מאשימה כלפי המשטרה, בטענה כי "לא טיפלו כראוי, והתעלמו מהסימנים" שהזהירו על העתיד להתרחש. לדברי דודתה של הצעירה, בן זוגה בן ה-25 החשוד ברצח, שהשתחרר ממאסר לפני כחודש בשל אלימות כלפי הצעירה, "היה אלים. היו לו תיקים במשטרה, השוטרים ידעו את זה, למה הם לא עזרו לה?".

במחוז דרום של המשטרה ישנם שני תיקים נגד החשוד ברצח. אחד הוא על תקיפה כנגד בת הזוג שנמצאה ללא רוח חיים בביתו, והשני הוא הפרת צו הרחקה מבת הזוג, שהוצא לאחר תלונה שהוגשה למשטרה על ידי צד שלישי. בתוך כך, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-12 ימים בחשד לרצח ושיבוש הליכי משפט.

במשפחת הצעירה בנתניה מספרים כי השניים הכירו דרך חברים משותפים והיו יחד כחצי שנה. "ניסינו למנוע את הקשר", סיפרה קרובת משפחה נוספת. "עשינו הכל. חברה שלה התקשרה אליו ואמרה לו לעזוב אותה. הוא לא שיחרר אותה, שיגע אותה,הוא היה אלים. ידענו שזה ייגמר רע. ניסינו לעשות הכל". לדבריה, לצעירה היתה תקווה כי דברים ישתנו לטובה. "היא הבינה אבל חשבה שיהיה בסדר, שהוא ישתנה, שיהיה בסדר. היא אהבה אותו. היא רצתה להתחתן ולהביא ילדים. זה היה החלום שלה".

הצעירה והחשוד ברצח, מתוך עמוד האינסטרגם שלו
13.11.21. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
בני הזוג מתוך חשבון האינסטגרם של החשוד ברצח/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

משפחתה סיפרה שביום חמישי בשעות הצהריים ביקשה הצעירה לנסוע מביתה לבאר שבע, ואילו אימה אסרה עליה לצאת מהבית משום שידעה שהיא רוצה לנסוע אל דירת בן הזוג. הצעירה הזמינה משטרה בטענה שהאם כלאה אותה בביתה, ואילו המשטרה אמרה לאם כי הילדה בגירה וזכותה לעשות כרצונה.

"ביום שישי היא עוד שלחה לנו הודעה 'שבת שלום, הכנתי דגים'", סיפרה דודתה של הצעירה. "כמה ניסינו לעזור לה, אמרנו לה בואי תגורי פה. המשטרה יכלה למנוע את הרצח הזה. למה השוטר שידע שהוא אלים, לא הזמין עובדת סוציאלית? עוד אחת שנרצחה".

היא תיארה את הצעירה, האחות השלישית מבין ארבעה אחים, כמחונכת ואהובה על קרוביה. "היא הייתה מיוחדת, הייתה מדהימה, הייתה חברה טובה. האמא התלוננה, לא נתנה לה לצאת. בא שוטר ואמר לה שהיא בת 18 ומותר לה ללכת ולעשות מה שהיא רוצה".

עוד בוואלה!

חשד לרצח: בת 18 נמצאה ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע, בן זוגה נעצר

לכתבה המלאה
זירת חשד לרצח בבאר שבע, 13 בנובמבר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
הדירה בה נמצאה גופתה של הצעירה, היום/אתר רשמי, ללא קרדיט

במשטרה התקבל סמוך לחצות דיווח על הצעירה שמתה בבית ברחוב הכנסת, בעקבותיו הגיעו שוטרים למקום ועצרו לחקירה את בן הזוג, תושב העיר. גופתה של בת ה-18 הועברה למכון לרפואה משפטית.

"הצעירה שכבה בבית כשהיא מחוסרת הכרה", סיפר פרמדיק מד"א שי קדוש. "ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ובסופן נאלצנו את מותה"

תגובת המשטרה

מנגד, ממשטרת ישראל נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. המנוחה התקשרה למוקד המשטרה ביום שלישי בערב, טענה שהיא בת 18 והוריה מסרבים לתת לה לצאת מהבית. שוטר שהגיע לבית המשפחה פגש בבית את המנוחה, אמה ואחותה. המנוחה סיפרה לשוטר שהיא מעוניינת לנסוע הביתה לבאר שבע לחבר שלה ואמה מונעת ממנה לצאת מהבית. השוטר שהתרשם שהמנוחה מבולבלת וחושיה מעורפלים פנה אליה וביקש ממנה להישמע לאמה ולא לנסוע. המנוחה שוכנעה על ידי השוטר ובני המשפחה ללכת לישון והיא נענתה ונשארה בבית. השוטר עזב את המקום רק לאחר שווידא שהמנוחה מסכימה להישאר בבית לנוח ולאחר שאמה נעלה את הדלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully