וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בת 18 נמצאה ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע, בן זוגה נעצר

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 16:55

לפני כחודש השתחרר החשוד בן ה-25 מהכלא לאחר שהורשע בעבירות אלימות נגד בת זוגו. הצעירה, תושבת נתניה, עברה לאחרונה להתגורר בביתו ברחוב הכנסת בעיר, שם אותרה גופתה. משפחתה של הצעירה מאשימה את המשטרה: "התעלמה מכל הסימנים"

צעירה בת 18 נמצאה היום (שבת) ללא רוח חיים בדירתה בבאר שבע. בן זוגה, תושב העיר בן 25, נעצר בחשד שרצח אותה. הוא השתחרר לפני כחודש מהכלא לאחר שהורשע בעבירות אלימות נגד בת זוגו. בהמשך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

הצעירה, תושבת נתניה, עברה לאחרונה להתגורר בביתו ברחוב הכנסת בבאר שבע, שם אותרה גופתה. משפחה של הצעירה מפנה אצבע מאשימה למשטרה, שלדברי דודתה "התעלמה מכל הסימנים. היו צריכים לטפל בזה", טענה. "הוא אדם אלים, יש לו תיקים במשטרה". משפחתה סיפרה שביום חמישי בשעות הצהריים הצעירה ביקשה לנסוע מביתה לבאר שבע, ואילו אימה אסרה עליה כי היא ידעה שהיא רוצה לנסוע אליו. הצעירה הזמינה משטרה בטענה שהאם כלאה אותה בביתה, ואילו המשטרה אמרה לאם כי הילדה בגירה וזכותה לעשות כרצונה.

זירת חשד לרצח בבאר שבע, 13 בנובמבר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
עבירות אלימות קודמות. זירת האירוע, היום/אתר רשמי, ללא קרדיט
הצעירה והחשוד ברצח, מתוך עמוד האינסטרגם שלו
13.11.21. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
מתוך עמוד האינסטגרם של החשוד ברצח/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

לדברי משפחתה, הקשר בין הצעירה והחשוד ברצח נמשך כחצי שנה. "ניסינו למנוע את הקשר, עשינו הכל", סיפרה קרובת משפחתה. "הוא לא שיחרר אותה, שיגע אותה. הוא היה אלים. ידענו שזה ייגמר רע, היא הבינה אבל חשבה שיהיה בסדר, שהוא ישתנה. היא אהבה אותו. היא רצתה להתחתן ולהביא ילדים. זה היה החלום שלה".

במשטרה התקבל סמוך לחצות דיווח על צעירה שמתה בבית ברחוב הכנסת, בעקבותיו הגיעו שוטרים למקום ועצרו לחקירה את בן הזוג, תושב העיר. גופתה של בת ה-18 הועברה למכון לרפואה משפטית.

"הצעירה שכבה בבית כשהיא מחוסרת הכרה", סיפר פרמדיק מד"א שי קדוש. "ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ובסופן נאלצנו את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully