וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת בנט-לפיד תמשיך להתנפח? בתקווה חדשה שוקלים למנות סגן שר נוסף

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 21:58

על פי גורמים במפלגה, נבחנת האפשרות למנות את ח"כ מאיר יצחק הלוי לסגן שר החינוך, תחת שאשא ביטון. אם המהלך יושלם, תמנה הממשלה 34 חברים - בדיוק כמו ממשלת נתניהו-גנץ, שהייתה הגדולה מקום המדינה. עלות לשכת סגן שר מוערכת בכ-2 מיליון שקלים בשנה

בווידאו: הכנסת אישרה בקריאה טרומית הקמת בית חולים בסכנין/עריכה: אביעד בללי

בתקווה חדשה שוקלים למנות סגן שר נוסף מטעם המפלגה: לפי גורמים במפלגה נבחנת האפשרות למנות את ח"כ מאיר יצחק הלוי לסגן שר החינוך, תחת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. לתקווה חדשה הובטח תפקיד סגן שר במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, שטרם אויש, ובמפלגה שוקלים לאייש אותו כעת. על הכוונה למנות סגן שר נוסף דווח לראשונה בחדשות 12.

אם המינוי אכן יושלם, מספר סגני השרים בממשלה יעלה ל-6, והממשלה תמנה בסך הכול 34 חברים. בכך, ממשלת בנט-לפיד תשתווה לממשלת נתניהו-גנץ, שהייתה הגדולה ביותר מקום המדינה. עלות לשכת סגן שר מוערכת ב-2.2-1.8 מיליון שקלים בשנה.

גדעון סער ומאיר יצחק-הלוי. -, אתר רשמי
גדעון סער ומאיר יצחק-הלוי/אתר רשמי, -

הממשלה הנוכחית יצאה לדרך עם 27 שרים ו-4 סגני שרים ביום השבעתה. כחודש לאחר הקמתה מונה שר נוסף - אלי אבידר, שמונה לשר בלי תיק כחלק ממאמץ להבטיח את העברת התקציב, וכן סגן שר נוסף - חבר הכנסת יאיר גולן (מרצ), שמונה לתפקיד סגן השר במשרד הכלכלה.

עוד לפני הקמת הממשלה, התייחס לפיד להבטחת הבחירות שלו למספר שרים נמוך, והודה כי מהבחינה הזו הוא נכשל. "זה לא טוב, אבל זה מה שאפשר לנו להקים ממשלה". אמר אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully