וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אבטחה כבדה: חוטובלי פונתה מכנס בלונדון בשל מחאה פרו-פלסטינית

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 14:50

שגרירת ישראל בבריטניה הגיעה לשאת דברים בדיבייט בבית הספר לכלכלה בעיר, ונתקלה בעשות מפגינים שלא אפשרו לה לדבר והלהיטו את הרוחות באולם. היא תועדה כשמאבטחיה וכוחות אבטחה מקומיים מפנים אותה ברכבה מהמקום

שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי, פונתה אמש (שלישי) באמצעות אבטחה מכנס בבית הספר לכלכלה בלונדון. זאת, לאחר שעשרות מפגינים פרו-פלסטינים שנכחו במקום לא אפשרו לה לדבר והרוחות באולם באולם התלהטו.

בסרטון ניתן לראות הפגנה המונית המתרחשת מחוץ לאולם ממנו מפונה חוטובלי כששורת מאבטחים חוסמים אותם בגופם מלהגיע לרכב של השגרירה. בהמשך נראה כיצד חוטובלי יוצאת בסיוע בסיוע כמה ממאבטחיה כשהיא אוחזת בזר פרחים ביד ואלה מאיצים בה להכנס לרכבה.

המפגינים נשמעים בסרטון קוראים קריאות בוז ו"את לא מתביישת?" וכן "תתביישי לך". לאחר שהשגרירה חוטובלי ונהגה נכנסים לרכבם הם מתחילים מיד בנסיעה ומנוסה מאזור ההפגנה. כמה מאבטחים שנותרו במקום מתחילים להתפזר.

חוטובלי אמרה לאחר התקרית כי "לא נכנע לבריונות ולאלימות. מדינת ישראל תשלח את נציגיה לכל במה. ההרצאה התקיימה במלואה במשך שעה וחצי בפני 200 סטודנטים שרוצים לשמוע את הסיפור הישראלי באחת האוניברסיטאות המובילות בעולם".

משגרירות ישראל נמסר כי "השגרירה הוזמנה להופיע באוניברסיטת LSE ובתוך אולם הדיונים התקיים דיון פתוח ומעמיק. מחוץ לאולם התקיימה הפגנה שאורגנה על ידי אגודת הסטודנטים הפלסטינים ואגודת הסטודנטים האיסלאמית. המשטרה הבריטית שמרה על הסדר במקום".

"האלימות של הגורמים הקיצוניים לא תרתיע אותנו ושגרירות ישראל, כחלק מעבודתה הדיפלומטית, תמשיך לייצג את ישראל ולקדם שיח פתוח עם אנשים מכל גווני החברה הבריטית.הקיצוניים ימשיכו להפגין בחוץ והשגרירות תמשיך לדבר בפנים עם הסטודנטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully