וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באישור שב"ס: ראש ארגון פשיעה הוצא מכלא שקמה לביקור בזק להולדת בנו

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 17:24

בשב"ס מסרו כי מדובר בהחלטה מקצועית המתקבלת תוך התחשבות במגוון שיקולים. עודה קוטייר עומד בראש ארגון פשיעה מג'לג'וליה שאחראי לכמה מעשי רצח, אלימות, סחיטה ועבירות בתחום הפשיעה החמורה והכלכלית

ראש ארגון הפשיעה עודה קוטייר הוצא מבית הכלא שקמה לביקור בזק בבית החולים שיבא-תל השומר להולדת בנו. קוטייר עומד בראש ארגון פשיעה מג'לג'וליה שאחראי לכמה מעשי רצח, אלימות, סחיטה ועבירות בתחום הפשיעה החמורה והכלכלית.

אישור יציאתו לבית החולים נועד כדי למנוע אלימות מצידו של קוטייר. באחד המקרים בהם נקט באלימות היה כשנלקח ממנו מכשיר ה"סוני" וכאות מחאה שרף את תאו בכלא.

משב"ס נמסר: "כבכל מקרה של הוצאת ליווי מאובטח, מדובר בהחלטה מקצועית המתקבלת תוך התחשבות במגוון שיקולים ואישורי גורמים רלוונטיים. כך גם במקרה זה".

העבריין עודה קוטייר. באדיבות אתר פוסטה, מערכת וואלה!
קוטייר/מערכת וואלה!, באדיבות אתר פוסטה

בשנת 2018 עשרות לוחמי יחידות מצדה ונחשון של שב"ס בשילוב יחידות מיוחדות של המשטרה פעלו על מנת לאפשר לקוטייר לעלות לקבר אחיו. זמן קצר לפני כן, עלה שמו של עודה קוטייר לכותרות, כשהמשטרה חשדה שאנשי ארגונו איימו על אנשי שב"ס. החשד עלה בעקבות אירועי ירי לעבר שני בתי כלא, ובאחד המקרים כמעט ונפגע סוהר שהיה בראש מגדל השמירה.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס
  • שיבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully