וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הביקורת: גיסתו של לפיד התפטרה מדירקטוריון קק"ל

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 13:54

אילאיל קרן הודיעה ליו"ר יש עתיד שהיא מתפטרת כל מכל תפקידיה במפלגה. לפיד: "היא לא הייתה מוכנה לספוג יותר את ההתקפות הפרועות נגדה. אני ביקשתי ממנה להילחם שם בשחיתות, בדירקטוריון קק"ל ינשמו לרווחה"

גיסתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אילאיל קרן, התפטרה היום (שלישי) מדירקטוריון קק"ל. זאת, בצל הביקורות על מינויה לתפקיד. קרן התפטרה גם מכל תפקידיה במפלגת יש עתיד.

"היא לא הייתה מוכנה לספוג את זה יותר", כתב לפיד כשהודיע על התפטרותה. "את ההתקפה הפרועה ברשתות. את ציוצי השופרות. את נתניהו, הנאשם בשלושה כתבי אישום, האיש שהשחית את המערכת במשך שנים, שעומד על הדוכן ואומר 'אין הנחתום מעיד על גיסתו' לקול צחוקם הלעגני של כל אלה שמתנגדים לחוק שיאסור מנאשמים בפלילים לכהן בכנסת ישראל".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד במהלך נואמו בישיבת סייעתו בכנסת 8 בנובמבר 2021. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
"אני שלחתי אותה", יו"ר יש עתיד יאיר לפיד/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

"אני זה שביקש ממנה להגדיל ראש, ללכת לקק"ל בהתנדבות ולהילחם שם בשחיתות", הוסיף לפיד. "אז היא עזבה. הזירה הציבורית תהיה מהיום מקום טוב קצת פחות. בדירקטוריון קק"ל, שם משמש כיו"ר עמית שלמה, אחיו של אריה דרעי, גם הוא נאשם בפלילים, ינשמו הבוקר לרווחה. אילאיל היא עורכת דין מוכשרת ושאלה הרבה יותר מדי שאלות קשות. שאלות שרק מי שרוצים את טובת הציבור שואלים".

במוצאי שבת, במסיבת העיתונאים אחרי התקציב, לפיד דחה את הביקורת על מינויה של גיסתו לתפקיד דירקטורית בקק"ל ואמר: "לא ידעתי שזה לא בסדר להתנדב, כל המינויים שעשינו מקצועיים". בנוסף לגיסתו, שעבדה בהתנדבות בדירקטוריון קק"ל, קרובת משפחה נוספת של לפיד, בת דודה שנייה, שרית הנדקנופף, מונתה לתפקיד בשכר כיו"ר מחלקה בהסתדרות הציונית.

עוד בוואלה!

46 אלף שקל להופעות של אדיר מילר ועינת שרוף: ההוצאות של הקואליציה על ערב הגיבוש

לכתבה המלאה

לפני כשבועיים, הזמרת עינת שרוף ביטלה את הופעתה באירוע הגיבוש של הקואליציה. שרוף, שנחשבת למקורבת ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, והייתה אמורה להיות חלק מהמופע האמנותי באירוע, כתבה באינסטגרם כי "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה, למרות שפינטזתי כבר על דואט בין איילת שקד ללפיד".

ביטול הופעתה של שרוף הגיע בעקבות פרסום וואלה! לפיו שרוף והקומיקאי אדיר מילר צפויים לקבל סכום של 64 אלף שקלים עבור הופעתויהם באירוע הגיבוש של הקואליציה, וכי יש עתיד וימינה יתחלקו באופן שווה בסכום. ההשתתפות של שרוף, שנחשבת למקורבת מאוד ללפיד, ואף נתנה בעבר ערבות כספית ליש עתיד, ותרמה למפלגה לפחות פעם אחת, עוררה ביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully