וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקורת: עינת שרוף ביטלה את הופעתה באירוע הגיבוש של הקואליציה

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 14:21

בפוסט באינסטגרם כתבה הזמרת כי "לאור הרגישות ולמען הסר ספק" החליטה לבטל את השתתפותה באירוע. זאת, לאחר הפרסום בוואלה! כי שרוף והקומיקאי אדיר מילר צפויים לקבל סכום של 64 אלף שקלים עבור הופעותיהם באירוע הגיבוש של הקואליציה

הזמרת עינת שרוף ביטלה היום (רביעי) את הופעתה באירוע הגיבוש של הקואליציה ביום שישי הקרוב. שרוף, שנחשבת למקורבת ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, והיתה אמורה להיות חלק מהמופע האמנותי באירוע, כתבה באינסטגרם כי "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה, למרות שפינטזתי כבר על דואט בין איילת שקד ללפיד".

ביטול הופעתה של שרוף מגיע בעקבות פרסום וואלה! מאתמול, לפיו שרוף והקומיקאי אדיר מילר צפויים לקבל סכום של 64 אלף שקלים עבור הופעתויהם באירוע הגיבוש של הקואליציה, וכי יש עתיד וימינה יתחלקו באופן שווה בסכום. ההשתתפות של שרוף, שנחשבת למקורבת מאוד ללפיד, ואף נתנה בעבר ערבות כספית ליש עתיד, ותרמה למפלגה לפחות פעם אחת, עוררה ביקורת.

עינת שרוף + יאיר לפיד. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
ביטלה את הופעתה . שרוף ולפיד/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

גורמים ביש עתיד אמרו אמש בתגובה לביקורת כי "יש עתיד תכסה את ההוצאה הכספית של הופעת אדיר מילר, וימינה תממן את ההוצאה של עינת שרוף". בסופו של דבר שרוף החליטה על דעת עצמה לבטל את השתתפותה.

בקואליציה החליטו אתמול לא לדחות את יום הגיבוש שתוכנן להתקיים ביום שישי, למרות היעדרות צפויה של חברי מפלגת רע"ם, בשל יום הזיכרון לטבח בכפר קאסם, שחל באותו יום. עוד קודם תכננו המפלגות לערוך את האירוע במועדון "הגריי" ביהוד, אך בשל תלונות של חברי כנסת דתיים על היעדר כשרות במקום, האירוע ייערך באולמי "האחוזה" במודיעין. בהזמנה שנשלחה לחברי הקואליציה נכתב בין היתר כי לא תתאפשר כניסה של עוזרים והאירוע ייערך בהשתתפות ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully