וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אלרעי פרייס עלתה לשידור חי - וספגה איומים: "תיעלמי מהעולם מכשפה"

סגירת דיוני המומחים על חיסון ילדים הגבירה את הלהבות נגד משרד הבריאות. ראש שירותי בריאות הציבור, שלה הוצמדה אבטחה, עלתה להשיב לשאלות בנושא בפייסבוק של המשרד וספגה עשרות נאצות ואיומים בתגובות. "מפלצת", כתב אחד מהם, ואחד אחר הגיב: "שמישהו יסטור לה"

ד"ר שרון אלרעי פרייס בבית המשפט/אבשלום שושני

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ענתה הערב (שני) לשאלות בנושא חיסון ילדים נגד נגיף הקורונה בעמוד הפייסבוק של משרד הבריאות, וספגה איומים וקללות. בין היתר, כתבו גולשים "מפלצת", תעלמי מהעולם, מכשפה", "את לא רוצה לדעת מה אני מאחלת לך", ו"כמה מטומטמת אפשר להיות? שמישהו יסטור לה".

בסוף החודש שעבר המשטרה החליטה להצמיד לאלרעי פרייס אבטחה, בשל איומים שספגה לאחרונה על חייה בעקבות העמדה שהיא מובילה בעניין החיסונים נגד קורונה וההגבלות על האוכלוסייה. רמת האיום על פרייס דורגה 6 מתוך 6 ובנוסף לאבטחה הצמודה המשטרה עורכת סיורים מסביב לביתה.

ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס והמאבטח שהוצמד לה, בימ"ש השלום ת"א, 31 באוקטובר 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
עם מאבטח צמוד. אלרעי פרייס/פלאש 90, אבשלום ששוני

אלרעי פרייס הגישה את תלונתה לפני כשבוע וחצי בתחנת חיפה בה היא הביאה לחוקרים צילומי מסך רבים מהרשתות החברתיות עם דברי נאצה, הכפשות ואיומים. החקירה הוטלה על היחידה לחקירות פשיעה מקוונת, חלק מיחידת חקירות ההונאה במחוז חוף. ביחידה בחנו את הפוסטים, ולגבי רובם המסקנה היא שככל הנראה לא התקיימה עבירה פלילית.

שני הפוסטים המעלים חשד לעבירה פלילית היו "צריך לפלט אותה", והשני "צריך לתלות בכיכר העיר". באמצעים טכנולוגיים, ובמקביל תוך פנייה לפייסבוק אותרו החשודים, תושב טבריה בן 38 ותושב חצור הגלילית בן 40, שאינם קשורים זה לזה. הם זומנו לחקירה, הודו במעשיהם, טענו שלא התכוונו לפגוע ושנסחפו אחר הסתה ברשת. לדבריהם, עיקר כעסם היה בגין חיסון ילדים. לאחר שהסתיימה חקירתם, הם שוחררו בתנאי הרחקה.

עוד בוואלה!

מנכ"ל משרד הבריאות: חוששים מרצח שרון אלרעי פרייס

לכתבה המלאה
פוסטים כנגד אלרעי פרייס במהלך שידור לייב בפייסבוק 8 בנובמבר 2021. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה!
פוסטים כנגד אלרעי פרייס במהלך שידור לייב בפייסבוק 8 בנובמבר 2021/מערכת וואלה!, מתוך פייסבוק

מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, הביע בשבוע שעבר חשש מניסיון לרצוח את אלרעי פרייס. "זה לא משהו שאפשר לעבור אליו לסדר היום", הדגיש. בריאיון ל-103FM, הוסיף כי ההחלטה לא לפתוח את כל הדיונים בנושא חיסוני ילדים לציבור נבעה מחשש שהמומחים "לא יתבטאו כפי שהיו רוצים" בשל ההסתה והלחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully