וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד הבריאות: חוששים מרצח שרון אלרעי פרייס

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 11:56

פרופ' אש אמר ב-103FM כי "האיומים ממשיים", וכי גם הוא קיבל איומים לחייו. הוא הוסיף כי מאחורי ההחלטה לא לפתוח את כל הדיונים בנושא חיסוני ילדים לציבור עומד חשש שהמומחים לא יביעו את דעתם בשל ההסתה. אלרעי פרייס יצאה הבוקר מביתה בליווי מאבטח

בווידאו: הקללה "בת זונה" נשמעה בזמן שד"ר אלרעי פרייס דיברה בוועדת חוקה בכנסת/צילום: ערוץ כנסת

מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, הביע חשש הבוקר (ראשון) ב-103FM מפגיעה פיזית ואף רצח של ראש שירותי בריאות הציבור, שרון אלרעי פרייס, על רקע האיומים נגדה. "זה לא משהו שאפשר לעבור אליו לסדר היום", הדגיש. עוד הוסיף בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב כי ההחלטה לא לפתוח את כל הדיונים בנושא חיסוני ילדים לציבור היא בשל החשש שהמומחים "לא יתבטאו כפי שהיו רוצים" בשל ההסתה והלחץ.

"האיומים הם איומים ממשיים", קבע והוסיף כי גם הוא קיבל איומים על חייו. "אני לא מוטרד מזה, זה הרבה פחות ממה שד"ר אלרעי פרייס מקבלת". לדברי אש, האיומים שאנשי משרד הבריאות סופגים הם אירוע חריג בעולם. "מחאה אגרסיבית קיימת בעוד מדינות, לא מכיר איומים באופן אישי על גורמי מקצוע", אמר.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ רם בן ברק הגיב גם הוא לדברים: "יש כאן כת או קבוצת אנשים מאוד קיצונית. לצערנו אנחנו למודי ניסיון. יש קבוצות שזה משרת אותן. כשמכנים חבר כנסת 'שונא ישראל', אין גבול ומותר לומר הכל. בסוף מישהו יעשה משהו".

אמש המשטרה הודיעה על הצמדת אבטחה לאלרעי פרייס, בשל איומים שספגה לאחרונה על חייה בעקבות העמדה שהיא מובילה בעניין החיסונים נגד קורונה וההגבלות על האוכלוסייה. רמת האיום על פרייס דורגה 6 מתוך 6 ובנוסף לאבטחה הצמודה המשטרה תערוך סיורים מסביב לביתה.

ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס והמאבטח שהוצמד לה, בימ"ש השלום ת"א, 31 באוקטובר 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
איומים על חייה. אלרעי פרייס והמאבטח, היום/פלאש 90, אבשלום ששוני

בחודשים האחרונים סופגת פרייס איומים בעקבות עמדותיה, וארבע תלונות הוגשו עד כה בעניין למשטרה ביום חמישי נפתחה חקירה במשטרה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי קב"ט משרד הבריאות אודות איומים שקיבלה פרייס ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ.

ממשרד הבריאות נמסר כי "בעקבות העלייה באיומים, המשטרה הנחתה את משרד הבריאות, לאבטח את ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס באבטחה צמודה והיא מלווה כבר בשלב זה. בתוך כך, פרייס לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, זה כמה חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי המשטרה".

בתוך כך, במשרד הבריאות הקימו מוקד מיוחד לטיפול באיומים על בכירי משרד הבריאות.

מאבטח ליד ביתה של שרון אלרעי פרייס, 31 באוקטובר 2021. יפעת רוזנברג, מערכת וואלה!
מאבטח מחוץ לביתה של אלרעי פרייס/מערכת וואלה!, יפעת רוזנברג

ההחלטה להצמיד אבטחה לאלרעי פרייס התקבלה ביום חמישי בתום שיחת התייעצות בין השר לביטחון פנים עמר בר-לב למפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי.

בעלה של אלרעי-פרייס הזהיר מפני הסכנה, וכתב בטוויטר כי "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי".

לאחר פתיחת החקירה, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש גינו בחומרה את ההתקפות נגד פרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully