וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איומים על חייה: המשטרה הצמידה מאבטח לד"ר שרון אלרעי פרייס

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 20:47

רמת האיום על ראש שירותי בריאות הציבור דורגה 6 מתוך 6 ובנוסף לאבטחה הצמודה המשטרה תערוך סיורים מסביב לביתה. זאת, בעקבות העמדה שהיא מובילה בעניין חיסון האוכלוסייה נגד קורונה. במקביל, במשרד הבריאות הקימו מוקד מיוחד לטיפול באיומים על בכירי המשרד

המשטרה החליטה להצמיד אבטחה לראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס. זאת, בשל איומים שספגה לאחרונה על חייה בעקבות העמדה שהיא מובילה בעניין החיסונים נגד קורונה וההגבלות על האוכלוסייה. רמת האיום על פרייס דורגה 6 מתוך 6 ובנוסף לאבטחה הצמודה המשטרה תערוך סיורים מסביב לביתה.

ממשרד הבריאות נמסר כי "בעקבות העלייה באיומים, המשטרה הנחתה את משרד הבריאות, לאבטח את ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס באבטחה צמודה והיא מלווה כבר בשלב זה. בתוך כך, פרייס לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, זה כמה חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות על ידי המשטרה".

בתוך כך, במשרד הבריאות הקימו מוקד מיוחד לטיפול באיומים על בכירי משרד הבריאות.

ועדת החוקה | שרון אלרעי פרייס
במהלך דיון על  התו הירוק ובהגבלת היציאה מישראל בכנסת 9 באוגוסט 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
שרון אלרעי פרייס/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בחודשים האחרונים סופגת פרייס איומים בעקבות עמדותיה, וארבע תלונות הוגשו עד כה בעניין למשטרה ביום חמישי נפתחה חקירה במשטרה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי קב"ט משרד הבריאות אודות איומים שקיבלה פרייס ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ.

ההחלטה להצמיד אבטחה לאלרעי פרייס התקבלה ביום חמישי בתום שיחת התייעצות בין השר לביטחון פנים עמר בר-לב למפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי.

בפוסטים שהועלו נגדה נכתב בין היתר כי "ד"ר פרייס דוחפת להגבלות וזריקות הרעל. היא פסיכופתית במקרה הטוב ומבצעת פשעים נגד האנושות במקרה הרע". עוד נכתב כי "היא גורמת שידקרו את הילדים בניגוד להסכמתם" לצד קללות ואיחולים למחלות שונות. ברחבי הקשת הפוליטית ובמערכת הבריאות גינו את הדברים שהופנו כלפיה, וקראו למשטרת ישראל למצות את הדין עם המסיתים.

בעלה של אלרעי-פרייס הזהיר מפני הסכנה, וכתב בטוויטר כי "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי".

לאחר פתיחת החקירה, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש גינו בחומרה את ההתקפות נגד פרייס.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully