וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישב שבעה על אחיו 35 שנים אחרי שנעלם בירושלים: "התחלתי לומר קדיש"

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 9:48

אחיו של נסים שטרית סיפר לוואלה! כי יתחיל להיערך להלוויה לאחר שיקבל מהמשטרה אישור כי ה-DNA שנמצא אכן שייך לאחיו, שהוכה למוות על ידי חסידי ברלנד: "נבנה לו קבר ונכין מצבה". עוד סיפר כי עלה לקבר הוריו: "הודעתי להם שהפענוח הושלם והזמנתי אותם לשבת איתי שבעה"

בווידאו: חסידיו של ברלנד במחאה מול מגרש הרוסים/צילום: שלומי הלר ותוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אחיו של נסים שטרית, הנער החרדי שנעלם בינואר 1986 כשהיה בן 17, אומר היום (שלישי) בריאיון לוואלה! כי בכוונתו לשבת עליו שבעה. זאת, ברקע שורת המעצרים בפרשה שאירעה בתקופה האחרונה.

"ביום חמישי התחלתי לומר קדיש, ובשבת בבית הכנסת אמרתי 'אל מלא רחמים'", סיפר האח. "הודעתי להורים שלי שהפענוח הושלם, עליתי לקבר שלהם ביום חמישי והזמנתי אותם לשבת איתי שבעה, ישבתי ליד הקבר במשך שעה, מכיוון שכשהרצח קרה הם בעצם היו בחיים אז לכאורה הם היו צריכים לשבת שבעה כבר אז".

לדבריו, ברגע שיקבל אישור מהמשטרה על ה-D.N.A, הוא יודיע על היערכות לטקס הלוויה. "נבנה לו קבר ונכין מצבה", אמר.

ניסים שטרית, נעלם בירושלים לפני שלושים שנה, בימ"ש מחוזי ירושלים, 17 באוקטובר 2021. מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11, אתר רשמי
קורבן הרצח ניסים שטרית/אתר רשמי, מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11

שטרית נעלם לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עמו ועם וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות, שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום. לבסוף הוא הוכה למוות בידי חוטפיו.

אתמול, הוארך בשלושה ימים מעצרו של אחד החשודים ברצח. זאת, לאחר שחקירתו הופסקה עם הארכת מעצרו האחרונה לאחר שנחשף לחולה קורונה. במסגרת חקירת הרצח עצורים כעת שבעה חשודים. בשבוע שעבר נחקר גם מנהיג קהילת "שובו בנים" ברלנד בימ"ר ירושלים, ימים לאחר שחזר לרצות את עונשו בבית הכלא ברמלה. אשתו נעצרה אף היא ועימותים פרצו מחוץ לבית המשפחה בין השוטרים לתומכיו של ברלנד.

מספר החוקרים שהופקדו על ניהול חקירת הפרשה עומד על יותר מ-15. נציג המשטרה: "אנו עובדים ימים ולילות בפרשיה המורכבת הזו. בכל יום אנחנו מגלים דברים שלא ידענו אותם"

עצור נוסף בפרשה חתם בשבוע שעבר על הסכם עד מדינה. במהלך הדיונים בבית משפט עלה כי לפחות שניים מהחשודים שיתפו פעולה בחקירות ונידבו פרטים לצוות החקירה על האירועים. בשבועיים החולפים בוצעו כמה עימותים בין החשודים, והציגו את גרסתם בפני חוקרי המשטרה. בעקבות ההתקדמות בחקירה אמר נציג המשטרה כי "אני יכול לומר שיש כבר התפתחויות. פעולות החקירה חיזקו את החשד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully