וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכניו לפרויקט של החשוד ברצח פרי לאחר המעצר: "אנשים השקיעו את כל כספם והתמוטטו כלכלית"

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 0:35

בעוד בית המשפט החליט להותיר במעצר את החשוד ברצח, רוכשי הדירות בפרויקט של פרי בלוד מספרים על הכסף שנלקח מהם והעסקאות שלא מומשו. "אלדד פרי מכר לנו חתול בשק, יש אנשים קשיי יום ששמו את כל כספם בפרוייקט", סיפרו

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד ברצח אלדד פרי/מערכת וואלה!

בעוד מעצרו של החשוד ברצח של יזם הנדל"ן אלדד פרי לפני כחודש, הוארך היום (ראשון) בעשרה ימים, רוכשי הדירות בפרויקטים של היזם, מספרים על מאחורי הקלעים של עסקאות שביצעו עמו, הבטחותיו וההתמוטטות הכלכלית. "יש אנשים במצב קשה מאוד שהסתבכו ויש הרבה מקרים טראגיים".

ד' רוכש בשנות ה-50 לחייו בפרוייקט פרי בלוד מספר: "זה היה טראגי, הוטענו ברובנו לא הבנו מה זה 'קבוצת רכישה'. כשהעסק התחיל להרגיש לא טוב, ביקשתי לצאת והעסק כמעט היה אבוד. היום בעזרת עורך הדין גיא סרוסי העבירו אותנו לבניין אחר עם קבוצת רכישה אחרת. היום יש עדיין עיכוב בבנייה".

"עם כל האכזבה והכעס", אומר ד', "לי אישית המצב יחסית טוב, זה 400 אלף שקל שתקועים וחסרים לי, אבל סך הכול אני על הרגליים. יש אנשים שהתמוטטו כלכלית שהשקיעו את כל כספם שם, מישהי גרושה שגרה בשכירות ואין לה מאיפה להביא כסף".

פרשת רצח אלדד פרי | החשוד במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים", אתר רשמי
אוחז מקבץ ירי בידו. החשוד ברצח/אתר רשמי, "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים"
פרשת רצח אלדד פרי | החשוד במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים", אתר רשמי
החשוד ברצח/אתר רשמי, "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים"

"רצח ודאי לא צריך לקרות, גם לא כל סוג של אלימות. היה בקבוצה מישהו שפרסם הודעה מאוד נוקבת על התחושות שלו ואמר שהוא מצטער מצד אחד על הרצח, אבל גם מצד שני שההתנהגות של אלדד פרי לא הייתה מקובלת. שמעתי שעצרו מישהו במעורבות בסיפור, יש אנשים במצב קשה מאוד שהסתבכו ויש הרבה מקרים טראגיים".

דודו, רוכש נוסף, סיפר אף הוא על הייאוש של הדיירים. "שלוש שנים ממתינים וכלום כרגע לא קורה", אמר. "זה מצער מאוד. אלדד פרי מכר לנו חתול בשק. אנחנו ממתינים יום יום לבנות ויש עיכוב עם הנאמנים. מחזיקים 60 דיירים כבני ערובה, תלויים באוויר, לא יודעים מה המצב לא יודעים מה קורה. הנאמנים אמרו מאז הרצח של אלדד פרי שהרוכשים לא ייפגעו. עבר זמן רב, לא שמענו מהנאמנים דבר".

"אנשים כבר מאבדים תקווה לא יודעים מה לעשות", הוסיף. "יש אנשים קשיי יום ששמו את כל כספם בפרוייקט".

אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
פרי/פלאש 90, יונתן זינדל

עו"ד גיא סרוסי המייצג את הקורבנות אמר: "משמח לשמוע כי יש למשטרה קצת חוט בפרשה העצובה הזאת. ביחס לרוכשים זה אינו ישנה דבר. משימתנו ממשיכה, להחזיר להם את כספם בהליך המשפטי, ולהילחם עבורם עד קבלתו".

הבוקר נעצר חשוד תושב ראשון לציון בן 64 ומעצרו הוארך בעשרה ימים. בחקירתו ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, הכחיש שהיה מערוב באירוע. "אין לי שום קשר לאירוע הזה", אמר לחוקרים. במהלך היום, בבית המשפט, התברר בנוסף כי החשוד רכש מפרי שתי דירות בפרויקט נדל"ן בלוד. עו"ד ששי גז המייצג אותו אמר כי "למנוח היו אויבים רבים. הרבה אנשים יכלו להיות חשודים ברצח. האיש האחרון שרוצה במותו זה נאשם. כל רוכש דירה מעצם טבעו, לא ירצח את האיש שבסופו של דבר חייב לו. אדם שחייבים לו לא רוצח את החייב. יש כאן ערבות אישית. אין לו מניע לרצוח אלא להפך".

פרשת רצח אלדד פרי | החשודים במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. לירן לוי
החשוד בהארכת מעצרו, היום/לירן לוי

נציג המשטרה טען בהארכת המעצר כי "יש מספיק ראיות שקושרות את החשוד לעבירה ועוצמת החשד הסביר היא אחת הגבוהות שפגשתי בחקירה. עוד נודע כי לחשוד יש אקדח ברישיון שנתפס על ידי המשטרה וכעת נבדק אם זה האקדח ששימש אותו לרצח של פרי.

לבסוף הורה השופט על הארכת מעצרו של החשוד, אך הותיר את צו איסור הפרסום על פרטיו המזהים על כנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully