וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס, רצח והתעלל בגופות בחדרי המתים בבריטניה: "החומר ממנו עשויים סיוטים"

עודכן לאחרונה: 5.11.2021 / 13:12

דייויד פולר, טכנאי חשמל בן 67, חשוד כי במשך שלושה עשורים תקף מינית והתעלל בכ-100 גופות של נשים שאוחסנו בקירור בבתי החולים ואף תיעד את עצמו במהלך המעשים. פולר הודה כי אנס ורצח שתי צעירות ב-1987, ובביתו אותרו 14 מיליון צילומים של תקיפה מינית שהוריד מהרשת

דיוויד פולר, טכנאי חשמל בן 67 שעבד בחדרי מתים בבתי חולים בבריטניה, נעצר בחשד למעשי נקרופיליה והתעללות בכ-100 גופות של נשים ואף תיעד את עצמו בעת המעשים. פולר הודה כי החליט לעסוק בעבודה זו כיוון שהיא העניקה לו גישה ישירה לחדרי המתים. התובעת הראשית במשפט המתנהל נגדו כינתה את מעשיו של פולר "החומר ממנו עשויים סיוטים".

במהלך משפטו, קטע פולר את הדיון כיוון שהחליט להודות שהיכה, חנק, תקף מינית ורצח שתי צעירות, וונדי קנל בת ה-25 וקרוליין פירס בת ה-20, בשני מועדים שונים בשנת 1987. לאחר שהודה בסדר הפעולות שקדם לרצח הצעירות, חזר בו אתמול פולר מגרסתו הראשונית ואמר כי תקף מינית את גופותיהן של השתיים רק לאחר ביצוע הרצח.

במהלך שלושת העשורים האחרונים חשדה המשטרה המקומית כי אלמוני בעל נטיות נקרופיליות מבצע את זממו בגופות המאוחסנות בתנאי קירור בתאי המתים, ואף קבעו כי מדובר בפעולות בקנה מידה נרחב בהיקפו. הראיות הפורנזיות מזירות הפשע נשמרו, אך כיוון שתהליך פענוח ה-DNA היה בחיתוליו באותן שנים, לא הצליחו רשויות החוק להתחקות אחריו.

דיוויד פולר, רצח ואנס שתי צעירות בבריטניה ב-1987, 05 בנובמבר 2021. ., תמונות גולשים
הודה שאנס ורצח שתי צעירות בשנת 1987. פולר/תמונות גולשים, .
תעודת עובד חדר המתים של דיוויד פולר, שרצח ואנס שתי צעירות בבריטניה ב-1987, 05 בנובמבר 2021. ., תמונות גולשים
תעודת העובד שהעניקה לפולר גישה לחדר המתים/תמונות גולשים, .

אוסף הכולל 14 מיליון צילומים של תקיפה מינית

לאחר ניתוח חוזר של הראיות, נערכה רשימה של כ-1000 בני אדם בעלי רצף גנטי דומה לזה שנדגם בזירות. מתוך רשימה זו סומנו כ-90 חשודים, והמשטרה החלה לבדוק את הרקע שלהם. רשימה זו כללה גם את קרוב משפחתו של פולר, ולאחר שיחה עימו החליטה המשטרה להגיע אל פולר ולקחת ממנו דגימת DNA.

פולר הצליח לחמוק מרשויות האכיפה במשך שלושה עשורים, אך בסופו של דבר נלכד. לאחר מעצרו נתגלה אוסף הכולל 14 מיליון צילומים בעלי אופי של תקיפה מינית שאת רובם הוריד מהאינטרנט, אך בחלקם הוא מצולם עם הגופות. בחקירתו הודה פולר במיוחס לו, אך ביקש ש"לא להיכנס לפרטים".

וונדי קנל בת ה-25 וקרוליין פירס בת ה-20, 05 בנובמבר 2021. ., תמונות גולשים
פולר הודה שרצח ואנס אותן. וונדי קנל בת ה-25 וקרוליין פירס בת ה-20/תמונות גולשים, .

ד"ר ריצ'רד באדקוק, פסיכיאטר משפטי שעובד עם חוקרי המשטרה, מאמין שפשעיו של פולר הם בעלי דפוס ייחודי. "הפסיכופתולוגיה הפועלת כאן היא בהחלט סאדו-מזוכיזם" אמר באדקוק והוסיף כי "פולר לא היה מסוגל להתמודד עם הבעיות שלו אלא על ידי התנהגות מניפולטיבית".

פשעיו של פולר החלו בשנות ה-70 בפריצות בעלות אופי מציצני, אך בהמשך התנהגות פלילית זו הסלימה לרצח. "למרות שאתה עושה דברים קיצוניים, אתה עלול להרגיש חי רק ברגע העבירה", הסביר באדקוק את התחושות שעלו בפולר בעת המעשה.

באדקוק טוען כי יש קשר ישיר בין הרציחות והתקיפות המיניות שביצע פולר לבין העבירות שביצע מאוחר יותר בחדר המתים. למרבה האירוניה, עבירות הנקרופיליה טומנות בחובן עונש מאסר מרבי של שנתיים. בממשלת בריטניה שוקלים עקב כך להחמיר את העונש. "זו נקרופיליה. זהו. אין דרך אחרת להגדיר את זה. מבחינה פסיכולוגית זה קיצוני יותר מרצח", סיכם באדקוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully