וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול כפול: עבריין בכיר ובנו נורו למוות ברכבם בקריית מוצקין

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 8:21

שומי איסקוב, שבעבר כונה במשטרה "ראש המאפיה הקווקזית בקריות", נמצא ירוי ברכבו יחד עם בנו. צוות מד"א שהגיע לזירה ברחוב זבולון המר בעיר קבע את מותם במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

בווידאו: שני גברים נורו למוות בקריית מוצקין; נמצאו ירויים ברכבם/צילום: מד"א

עבריין בכיר ובנו נורו למוות הערב (שבת) ברחוב זבולון המר בקריית מוצקין, בסמוך לביתו של העבריין. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותם מחוסרי הכרה וקבע את מותם במקום. המשטרה פתחה בחקירה. שמותיהם של הנרצחים בם שומי איסקוב, שהוכתר בעבר על ידי המשטרה כ"ראש המאפיה הקווקזית בקריות", ובנו פאר איסקוב.

"כשהגענו למקום ראינו בתוך שני גברים בשנות השלושים מחוסרי הכרה", סיפרו חובש מד"א דור וקנין. "הם סבלו מפציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זירת הרצח בקריית מוצקין של שומי איסקוב, 30 באוקטובר, 2021. יואב איתיאל, יואב איתיאל
זירת הרצח/יואב איתיאל, יואב איתיאל

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה ומתבצעות סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. הרקע והנסיבות בבדיקה. אחד הקורבנות הוא אחד מיעדיה של ימ"ר חוף. כמו כן ישלחו גופותיהם של השניים לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

שני גברים נורו למוות בקריית מוצקין; נמצאו ירויים ברכבם. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת הרצח/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר, גבר כבן 47 נדקר למוות בבית שמש. שוטרים הוזעקו אל בית המגורים בעיר, ועצרו את בנו בן ה-17, החשוד במעשה, בבניין סמוך.

מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עולה כי בין האב ובנו פרץ במהלך השבת ויכוח, ובשלב מסויים הבן דקר את האב באמצעות סכין בפלג גופו העליון. מיד לאחר המעשה נמלט החשוד מהדירה ונעצר כעבור זמן בידי שוטרי תחנת בית שמש. הנסיבות נחקרות על ידי המשטרה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully