וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא התחרט שלא התחסן לקורונה לפני שמת": במשפחת אדרי אבלים על מותם של ג'קי ואחיו

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 11:55

אדל אדרי סיפרה לוואלה! כי אביה, שמת מהנגיף שעתיים לאחר אחיו ניסים, בחר שלא להתחסן מסיבות אידיאולוגיות וכי הביע על כך חרטה כששכב בבית החולים: "הוא אמר לי שאנשים רעים מפיצים את הקונספירציות האלה". על הקשר בין האחים: "הם היו כמו תאומים"

בווידאו: מחקר על חיסון הקורונה בבני 18-12: יעילות של 90% בהדבקה ו-93% במניעת תסמינים/צילום: כללית שירותי בריאות

במשפחת אדרי מדימונה אבלים היום (חמישי) על מותם של האחים ג'קי וניסים, שהלכו אתמול לעולמם בהפרש של כשלושה שבועות, לאחר שאושפזו בבית החולים בעקבות קורונה. השניים יובאו היום למנוחות בשעה 14:00. אדל, בתו של ג'קי שהיה בעבר חבר מועצת העיר דימונה, סיפרה לוואלה! כי אביה לא היה מחוסן, וכי הוא התחרט על כך לפני שמת.

"אבא שלי לא רצה להתחסן מסיבות אידיאולוגיות. אבל בבית חולים, כשהוא היה בהכרה, הוא אמר לי שהאנשים שמפיצים את הקונספירציות הללו הם אנשים רעים, ושהם לא יודעים מה זאת המחלה הזאת", סיפרה לוואלה!. "הוא התחרט שלא התחסן, אנשים לא מבינים את העובדות והמשמעויות".

יצחק ג'קי אדרי. באדיבות המשפחה
"התחרט שלא התחסן", ג'קי אדרי/באדיבות המשפחה

"אבא שלי היה סבא מדהים. אני גרה בראש פינה והוא היה מגיע לשמור על הילדים. תמיד היה בשבילנו אדם מיוחד", ספדה הבת לאביה. "הוא התחיל להיות פעיל חברתי מאז שיצא הסרט 'זהב לבן עבודה שחורה' (על עובדי הקבלן בים המלח, י.ג)".

"הוא היה פעיל חברתי, הוא שבת רעב שלושה שבועות במלחמתו נגד תאגידי המים, הוא נלחם בעד העסקת עובדי קבלן והוא הגיש בג"ץ לקבלת תגמולים מכיל ובשנת 2013 נבחר לחברות במועצה", סיפרה אדל, שפירטה על הקשר המיוחד של ג'קי עם אחיו ניסים. "מדובר באבל כבד למשפחה. שני אחים שהולכים לעולמם בהפרש של שעה, זה כאילו סימן משמיים. דוד שלי ניסים היה אדם מדהים. הוא חזר בתשובה לפני כמה שנים והיה איש צדיק. אבא שלי יותר גדול ממנו, אבל הם היו כמו תאומים".

עוד בוואלה!

טרגדיה בדימונה: שני אחים מתו מקורונה תוך כשעתיים

לכתבה המלאה
מודעת אבל של האחים יצחק וניסים אדרי, 4 בנובמבר 2021. באדיבות המשפחה
"היו כמו תאומים", מודעת האבל על מותם של האחים אדרי/באדיבות המשפחה

בד בבד, ראש העיר דימונה בני ביטון ספד לשניים: "בלתי נתפס להבין איך שניכם עליתם באותה עת השמיימה. בלתי נתפס לטמון את שניכם יחד ברגבי האדמה. לנצח נישא אתכם ונזכור אתכם כפי שהייתם, מלח ארץ, אנשים אמיצים, לוחמי צדק ואמת ועם שמחת חיים. כולנו יחד נדע להנציח את הזיכרון, מתוך הכאב".

"לא נטמנה האמונה שלכם, לא נאספו החלומות שלכם, נשאתם על כתפיכם עול שלם של חזון ותקווה והתפקיד שלנו הוא ליטול את העול על עצמנו ולהפוך אותו למציאות", הוסיף ביטון. "אתם אלו שתמשיכו לחיות בלבבות, שהשארתם מאחור".

ביטון סיפר על היכרותו עם ג'קי ועל שני האחים: "ג'קי למד איתי בכיתה, הוא היה לוחם צדק ופעיל חברתי שנלחם בעוולות רבות וחשובות, תוך שלעיתים הוא מקריב את פרנסתו ואת עתיד משפחתו. ניסים היה אדם יוצא דופן, שחייו היו קודש, מלאים באמונה ועשייה למען הזולת והכול בצנעה רבה, תוך שהוא מתרחק מכבוד, כמו מאש. מודל והערצה למשפחה ולרבים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully