וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כשחתן בוגד לילה לפני החתונה עם חשפנית?

24.11.2021 / 1:07

מעצבת שיער לכלות נחשפה להרבה מקרים הזויים ב"יום הגדול" של בני הזוג לפני החתונה והיא חושפת אותם ברשת: החל מהגבר ששכב עם חשפנית לילה לפני חתונתו וכלה בשושבין שנעדר מחתונת חברו הטוב בגלל שהיה בכלל בכלא

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

אחרי 17 שנים של עבודה בעיצוב שיער לכלות, אשלי רידל יודעת היטב שלא תמיד "היום הגדול", יום החתונה, עובר בצורה חלקה. בסדרה של פוסטים שהיא העלתה לאינסטגרם תחת הכותרת "החרא שאני רואה בחתונות", אשלי חשפה בין היתר את המקרה המצער של הכלה שנבגדה בצורה בוטה על ידי החתן המיועד, לילה לפני החתונה.

"לילה לפני החתונה - החתן שכב עם חשפנית", היא כתבה, "הכלה נעלה את עצמה בחדר המלון במשך ארבע שעות. אבל הם עדיין התחתנו". העוקבים שלה התקשו להאמין שהם התחתנו למרות הבגידה וחלק מהמגיבים המליצו לאשלי לכתוב ספר עם כל הדרמות מאחורי הקלעים שאליהן היא נחשפה במשך השנים כסטייליסטילית.

צפו בסרטונים שלה

"את צריכה לכתוב על זה ספר, אני בטוח שיהיה לזה ערך. את תמכרי מלא עותקים", כתב אחד המגיבים. "אין מצב שהיא התחתנה איתו אחרי זה!", כתבה מגיבה נוספת.

זה לא היה הפוסט היחיד של אשלי, שחשפה בפוסט אחר איך השושבין לא הגיע לחתונה של החבר הכי טוב שלו בגלל שהוא היה בכלא, השושבינה שנעלמה אחרי ששתתה יותר מדי לפני החתונה ואם הכלה שהחלה לריב עם האם החורגת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully