וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלם מחק את כל תמונות החתונה - לאחר שהחתן סירב לתת לו לאכול

20.10.2021 / 23:42

הצלם החובב פנה לרדיט כדי לבדוק האם הנקמה שלו הייתה מוצדקת או מוגזמת. הוא סיפר שמחק את כל תמונות החתונה שצילם לאחר שהחתן והכלה סירבו לתת לו הפסקה קצרה לאכול אחרי יום צילומים אינטנסיבי

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

אנחנו לא יכולים לחשוב על משהו כואב יותר מלאבד כל זיכרון מתועד מהיום המאושר בחייך, אך במקרה הבא אתם עשויים למצוא את עצמכם דווקא בצד של הצלם. צלם חובב, שלא הזדהה בשמו או אפילו במינו, שיתף את סיפורו ברדיט, שם הסביר כי הוא בכלל ספר כלבים במשרה מלאה שנוהג לצלם את כלבי הלקוחות שלו ולשתף את תמונותיהם ברשת. אחד מלקוחותיו ביקש ממנו לאחרונה לשמש כצלם בחתונה שלו מאחר שהוא מנסה להוזיל בעלויות. ספר הכלבים חשש להיענות להצעה, אך לאחר שהחתן הסביר לו ש"לא אכפת לו אם זה לא יצא מושלם", הוא השתכנע. הצלם כתב ברדיט: "היה להם תקציב זעום והסכמתי לשמש כצלם תמורת 250 דולר, שזה לא כלום לאירוע של 10 שעות".

ביום החתונה, הצלם החובב רץ בעקבות הכלה מפגישה לפגישה כדי שיוכל לתעד את הכנותיה לחתונה. משם ליווה אותה לאירוע וצילם את הקבלה ואת טקס החתונה. בכל הזמן הזה, לדבריו, הוא לא עצר שניה אחת לנוח. הוא נזכר: "התחלתי בסביבות השעה 11 בבוקר והייתי אמור לסיים בסביבות השעה 19:30 בערב". בחמש, כשהגישו את ארוחת הערב למוזמנים, הוא ציפה לעשות הפסקה קצרה, לנוח, לשתות ולאכול משהו - רק כשאז החתן הורה לו להמשיך לצלם. הוא סיפר: "אמרו לי שאני לא יכול לקחת הפסקה לאכול כי אני צריך לצלם. למעשה, הם לא שמרו לי מקום באף שולחן".

צלם חתונות. Pablo Dunas, ShutterStock
"אמרו לי שאני לא יכול לקחת הפסקה לאכול כי אני צריך לצלם". תמונת אילוסטרציה/ShutterStock, Pablo Dunas

הצלם, כשהוא עייף, רעב ומת מחום, התחיל להצטער על החלטתו לעזור לזוג הקמצן. מאחר שלא היה גם בר פתוח בחתונה, המים נגמרו הרבה לפני ארוחת הערב. החתן לא התכוון לאפשר לצלם לנוח - אז הוא החליט לנקום: "הוא אמר לי שאני צריך לצלם או לעזוב בלי לקבל תשלום. עם החום, הרעב והעצבים מהנסיבות, שאלתי אם הוא בטוח, והוא אמר שכן - אז מול הפרצוף שלו מחקתי את כל התמונות שצילמתי ויצאתי משם, לא לפני שאמרתי לו שאני לא הצלם שלו יותר". הצלם הוסיף: "אם היו משלמים לי 250 דולר, בכנות, בשלב זה הייתי משלם בעצמי 250 דולר רק על כוס מים קרים ומקום לשבת ל-5 דקות". את הפוסט הוא סיים בפנייה לגולשים: "האם אני האידיוט?"

הנה הפוסט המלא שלו:

מה אתם אומרים?

התגובה של הצלם

ממש במקום
מוגזמת לגמרי
3612 משתתפים

הקוראים, כמעט פה אחד, הצדיקו אותו. "סיכנת את בריאותך והם התנהגו אליך כמו לזבל", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "הם באמת ציפו ממך לעבוד במשך 8.5 שעות בלי אוכל, עם מעט מים וללא שום הפסקה? בואו נהיה כנים, עשית להם את זה כטובה. לא בשביל הכסף. מה הם חשבו שיקרה?". קורא נוסף כתב: "חוץ מזה, מה הבעיה לתת לצלם לנוח בזמן האוכל. מי לעזאזל ירצה להצטלם בזמן שהוא אוכל?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully