וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

52 אלף דונם ו-150 מבנים טכנולוגיים: החלה עבודת השטח למעבר של מפעלי תעש לנגב

2.11.2021 / 15:58

ציון הדרך החל בטקס הנחת אבן הפינה, בו הסתיים שלב התכנון ומעבר לתחילת העבודה בשטח. במפעל יועסקו מאות עובדים והוא צפוי לתמוך בכ-2,000 משרות נוספות של ספקים מהאזור. העברת פעילות הייצור לקרייה הטכנולוגית של אלביט ברמת בקע, תושלם לקראת סוף שנת 2023

בווידאו: סרטון תדמית על הקמת הקריה הטכנולוגית של אלביט ותעש ברמת בקע בנגב/אלביט ותע"ש

סיום שלב התכנון ותחילת העבודה בשטח למעבר מפעלי תעש בחטיבת היבשה של אלביט מערכות, לרמת בקע בנגב, החלה היום (שלישי) בטקס הנחת אבן הפינה במעמד שר הביטחון בני גנץ

העברת פעילות הייצור לקרייה הטכנולוגית של אלביט ברמת בקע, תושלם לקראת סוף שנת 2023. המתחם החדש, בשטח של 52 אלף דונם יכלול 150 מבנים ומרכזים טכנולוגיים, תשתיות ייצור מתקדמות, מערך עמדות לניסויים ומערכים לוגיסטיים. במפעל יועסקו מאות עובדים והוא צפוי לתמוך בכ-2,000 משרות נוספות של ספקים מהאזור.

אלביט מקימה קריה טכנולוגית עם מפעלי תעש ברמת בקע בנגב
2.11.21. אלביט מערכות ותע"ש,
יושלם לקראת סוף 2023. הדמיה של הקרייה/אלביט מערכות ותע"ש

נשיא אלביט מערכות, בצלאל מכליס אמר כי "אבן הפינה שאנו מניחים היום, מסמלת את אבן הבנייה הראשונה להקמת מתחם משוכלל שיכלול 150 מבנים ועמדות ניסויים מתקדמות. המפעלים החדשים יצוידו בטכנולוגיה מתקדמת, חדשנית ותשתיות המותאמות למערכי יצור עתידיים, מבוססי רובוטיקה ובינה מלאכותית".

"מפעל זה משתלב בפרויקט הלאומי להעברת צה"ל לנגב ומקדם את חזונו של שר הביטחון בני גנץ לחזק את כוח האדם הטכנולוגי בפריפריה ולקדם את מספר המשרתים כלוחמים טכנולוגיים במתגייסים המתגוררים בדרום ובצפון. אני מאמין, שמפעלים אלה, יהווה מוקד משיכה וזרז לאלפי עובדים ומשפחות. אני מקווה וקורא לחברות טכנולוגיות ישראליות ובינלאומיות נוספות שיצטרפו אלינו לאזור הזה שאני מאמין בו ובתושביו, וכאן יחד עם המוסדות האקדמיים הפרושים באזור, הרשויות המקומיות התומכות והתושבים המצוינים, נפתח את טכנולוגיית העתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • אלביט
  • נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully