וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע מאינתיפאדת הסכינים איים לדקור את אביו: "סובל מפוסט טראומה"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 23:13

בחקירתו סיפר נאור בן עזרא כי הוא לקח את הסכין להגנה עצמית למקרה שאביו יפגע בו. בן עזרא נפצע בפיגוע בשנת 2015 בירושלים ובריאיון לוואלה! סיפר אז אביו: "כולנו נמצאים בטיפול נפשי מאז שזה קרה". סנגורו של בן עזרא ביקש להסתפק בהרחקתו בלבד מבית אביו

נאור בן עזרא בן ה-19, שנפצע בילדותו בפיגוע במהלך אינתיפאדת הסכינים בירושלים, נעצר הלילה (ראשון) בחשד שאיים לשחוט את אביו בעת שהיה בדרכו אליו עם סכין ביד. שוטרים שהוזעקו למקום איתרו את בן עזרא ולקחו אותו למעצר. מעצרו הוארך ביממה.

בחקירתו סיפר בן עזרא כי הוא לקח את הסכין להגנה עצמית למקרה שאביו יפגע בו וכי הוא עבר פיגוע בשנת 2015. סנגורו עו"ד אברהם זוכוביצקי אמר במהלך הדיון כי בן עזרא נפגע פעולות איבה וכי הוא "סובל מפוסט טראומה שמנהלת לו את החיים" וביקש להסתפק בהרחקתו מבית אביו בירושלים.

נאור בן עזרא שנפצע בפיגוע על ידי מחבל בן 13 בבית המשפט המחוזי בירושלים. אמרי סדן, מערכת וואלה! NEWS
טען שלקח את הסכין להגנה עצמית. בן עזרא/מערכת וואלה! NEWS, אמרי סדן

בן עזרא נפצע בפיגוע שהתרחש בתקופת אינתיפאדת הסכינים ב-2015, בעת שנסע על אופניו בשכונת פסגת זאב בעיר. הוא הותקף בדקירות סכין על ידי חסן מאהני בן 15 ובן דודו אחמד מנסארה בן 13 ממזרח ירושלים. "רצו לסייע לחמאס ולהיות שהידים".

"הפיגוע הזה השפיע על כל המשפחה, כולנו נמצאים בטיפול נפשי מאז שזה קרה" סיפר אז אביו שי בן עזרא בשיחה עם וואלה!. "בסוף, הצלקת שבפנים היא גדולה פי עשרות מונים מהצלקת שבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully