וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "בתקופה הקרובה יבוצעו גלי מעצרים שיפגעו אנושות בארגוני הפשיעה"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 17:53

בטקס החלפת מפקד מחוז המרכז, שבתאי הכריז כי פעילות המשטרה האחרונה מול ארגוני הפשע היא "רק ההתחלה". לדבריו, המשטרה ביצעה במשך חודשים ארוכים פעולות איסוף מודיעין, חקירות ומבצעים, נגד סחר בסמים והימורים בלתי חוקיים. "גרמנו לעבריינים לנזקים של מאות מיליונים"

בווידאו: טקס החלפת מפקד מחוז מרכז (דוברות המשטרה)/צילום: דובורת משטרת ישראל

המפכ"ל קובי שבתאי אמר היום (חמישי) כי פעילות המשטרה האחרונה מול ארגוני הפשע היא "רק ההתחלה", והזהיר כי בתקופה הקרובה יבוצעו "מעצרים גדולים ופגיעה אנושה בארגוני הפשיעה". שבתאי אמר את הדברים בטקס החלפתו של מפקד מחוז מרכז הפורש ניצב משה ברקת במפקד הנכנס ניצב אבי ביטון.

"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. מתחילת השנה זרענו אינספור פעולות מודיעיניות, חקירתיות ומבצעיות, ולאחרונה, לאחר חודשים של הבשלה, התחלנו לקצור את הפירות", בירך המפכ"ל. "לצד הכוח והמשאבים הרבים שאנו מפעילים למיגור הפשיעה, נדרשת גם התחבולה והתעוזה שאותם אני מעודד. פעילות יצירתית, מתוחכמת שלרוב גם נעשית הרחק מעיני הציבור".

טקס החלפת מפקד מחוז מרכז 28 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו", שבתאי/דוברות משטרת ישראל

לדבריו של שבתאי, במהלך השבוע האחרון המשטרה חשפה בפני הציבור פעילויות של חודשים רבים שכללו החדרת סוכנים אל תוך הארגונים, וכן מעצרים של עשרות חשודים ברחבי הארץ בגין עבירות סחר רחב בסמים קשים והימורים בלתי חוקיים.

"הכרזנו מלחמה על כיסם של העבריינים עם תקיפה כלכלית משמעותית שרק בשבוע האחרון גרמה להם לנזקים של מאות מיליוני שקלים. לא ננוח ולא נחדל, אלא נגביר ונעצים את המאבק על הביטחון של כולנו", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully