וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה כלבה גזעית ב-2,500 ש"ח וקיבלה משהו אחר לגמרי

3.11.2021 / 0:38

בריטני קאפלס רצתה לקנות כלבה גזעית מסוג בולדוג צרפתי, אלא שאחרי שהיא הבחינה בשוני הפיזי, היא לקחה אותה לווטרינר שחשף שמדובר בפניה את האמת. למרות זאת, השידוך הזה נגמר בצורה טובה

חשבה שהיא קונה בולדוג צרפתי וקיבלה משהו אחר לגמרי/TikTok/bethlouiseeexo)

אישה ששילמה 600 ליש"ט (כ-2,500 ש"ח) על כלבה שהיא חשבה שהיא בולדוג צרפתי גזעי, נדהמה לגלות שהיא ממש לא מה שהיא חשבה. בריטני קאפלס, מהאדרספילד, אנגליה, הודתה שהיא הייתה מאוד מופתעת וחשבה שהיא עשתה עסקה טובה כשהיא רכשה את הכלבה כמתנה לאמא שלה.

המשפחה התאהבה מיד בכלבה החיננית וקראה לה לונה, אבל מהר מאוד הם גם הבינו שהיא לא מה שהם חשבו בהתחלה. בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק ונצפה כבר לא פחות מ-4.5 מילון פעמים בריטני כתבה: "קנינו כלבה ב-600 ליש"ט, היא הייתה אמורה להיות מסוג בולדוג גזעי, אבל מסתבר שזה ממש לא זה".

הם גילו שללונה יש זנב ואף שונים ממה שאמור להיות לבולדוג צרפתי וגם הפרווה שלה ארוכה יותר. בריטני והמשפחה שלה לקחו את הכלבה לוטרינר ונאמר להם שאכן היא לא בולדוג צרפתי, אלא פורקי - בולדוג מעורב ביורקשייר טרייר, כך שהכלבה בכלל לא גזעית. אלא שלמרות ששילמה סכום כסף גדול עבור כלבה גזעית, בריטני סברה שהמוכר עשה טעות תמימה ולא ניסה לרמות אותה.

מה שיותר חשוב זה שלונה נותרה בריאה ובריטני הודתה: "נכון שרצינו כלב אחר, אבל ברגע שהסתכלנו עליה התאהבנו בה באופן מיידי. אנחנו מקבלים אותה בזרועות פתוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully