וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקח לביתו כלבלבה נטושה שמצא בצד הדרך - ואז נדהם לגלות מה זה באמת

24.5.2020 / 0:07

גבר שמצא גורה כלבים נטושה החליט לטפל בה, אבל נכנס להלם כששיתף תמונות שלה בטוויטר ושם גילו לו שהיא בכלל לא כלבה - אלא משהו מסוכן בהרבה

marcy_com/Twitter

מה הייתם עושים אם הייתם חושבים שמצאתם גורת כלבים קטנה נטושה בצד הכביש העמוס? זה מה שקרה לאחרונה לגבר אחד מיפן שמצא גורה קטנה חסרת אונים והחליט לקחת לביתו את היצור הקטן והמתוק ולטפל בה עד שתוכל למצוא בית חם. האיש, שבתקשורת המקומית זוהה בשם מרסי נתן לגורה את השם לונה ושיתף את החדשות בטוויטר. הוא פרסם שם ציוץ בו סיפר שמצא גורת כלבים אבודה בצד הכביש ושאל אם מישהובמקרה יודע למי היא שייכת. אנשים רבים הקדישו זמן להגיב לציוץ שלו - אבל בזמן שרבים התלהבו מכמה הגורה חמודה, היו רבים אחרים שטרחו לציין ש... זה בכלל לא כלב.

מזהים מה זה?

לא. זו לא כלבה

ה"כלב" שהתגלה כמשהו אחר. marcy_com/Twitter, צילום מסך
צילום: marcy_com/Twitter/צילום מסך, marcy_com/Twitter

הגולשים בטוויטר העירו את תשומת ליבו של מרסי שהגורה החמודה שהוא מגדל בביתו היא בכלל לא גורת כלבים אלא שועלה. מרסי התקשה להאמין ומיהר לוטרינר כדי לבדוק מהי לונה וגילה שהיא אכן לא כלבה אלא גורת שועל. למרות התגלית המרעישה, מרסי החליט להמשיך לטפל בחונה בביתו למשך תקופה נוספת. אולם כיוון שביפן זה לא חוקי להחזיק בבית שועלים, שכן הם עלולים לנשוא עליהם חיידקים מדבקים שמסוכנים לבני האדם - הוא החליט בלב כבד למסור אותה לחוות חיות.

המומחים בחווה העריכו שלונה היא כבת חודשיים. כרגע היא צעירה מכדי לדאוג לעצמה למזון או לשרוד לבד בטבע, כך שהיא תהיה בחווה עד שתתחזק ואז תשוחרר חזרה למקומה הטבעי.

ה"כלב" שהתגלה כמשהו אחר. marcy_com/Twitter, צילום מסך
מרסי ולונה/צילום מסך, marcy_com/Twitter
  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • שועל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully