וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבה שהיא אימצה חתול רחוב, עד שהגיעה לוטרינר וגילתה מה זה באמת

6.1.2020 / 0:00

נערה ארגנטינאית חשבה שהצילה גור חתול פצוע והביאה אותו לביתה שם גדל והשתולל עד שנפצע ברגלו. כשהגיעה לוטרינר גילתה לתדהמתה שמדובר בחיה מסוג אחר לגמרי: "אני יודעת שהדבר הכי טוב עבורו זה לשלח אותו לחופשי"

Reuters

בסרטון: ככה נראה טיטו - והוא לא חתול

נערה ארגנטינאית גילתה לתדהמתה שחיית המחמד החדשה שלה היא לא חתול רחוב מסכן שמצאה ברחוב ואימצה, אלא למעשה חיית בר מסוכנת - פומה ממין יגוארונדי. הכל החל כשפלורנסיה לובו נהנתה מיום של דיג ליד סנטה רוסה דה לאלס, עיר במחוז הצפוני טוקומן, כשהיא ואחיה שמעו קול בכי חלש. הם חשבו שמדובר בציפור שנפלה,אלא שאז גילו שני גורי חתולים שוכבים על הרצפה לצד גופת חתול מת. לובו אמצה אותם, העניקה להם מקלט אצלה בבית וקראה להם טיטו ודני.

הגורה דני מתה אחרי שבועיים בצורה פתאומית, ועל פי המגזין אל טוקומנו, לובו גילתה עם הזמן שטיטו היה יותר מדי אקטיבי, אבל לא חשדה בכלום. "הוא אהב לשחק, לנשוך, לרוץ די מהר", היא סיפרה, "הוא אהב לעלות על השולחן ולקפוץ משם. חשבתי שזה נורמלי". ההיפראקטיביות של טיטו בסופו של דבר פגעה בו כשהוא נפצע באחת מרגליו. היא לקחה אותו לוטרינר - שאמר לו שהוא לא יודע מה זו החיה הזו, אבל זה ללא ספק לא חתול.

אחרי שיצרה קשר עם מספר וטרינרים נוספים שהיו הרחק מטווח המחירים שהיא יכלה להרשות לעצמה, הסטודנטית בת ה-18 יצרה קשר עם מומחה חיות, שהציץ במספר תמונות כדי לאשר שטיטו אכן היה חתול בר. לובו מסרה את טיטו לארגון הצלת החיות Horco Molle, שם זוהה טיטו כפומה יגוארונדי, מין יונק טורף בגודל בינוני ממשפחת החתוליים. היגוארונדי נפוץ מטקסס שבארצות הברית ועד דרום אמריקה. אורכו הממוצע הוא 65 ס"מ עם זנב באורך 45 ס"מ ומשקלו כ-6 ק"ג. יש לו רגליים קצרות ומראה המזכיר קצת לוטרה, האוזניים קטנות ועגולות. מהסיבה הזאת לעיתים הם מכונים "חתולי לוטרה". גופו וזנבו ארוכים ודקים, אך ראשו רחב. פרוותם אחידה בצבע הנע משחור לאפור-חום כהה, או מאדום לצבע ערמוני.


לאחר שזוהה הוחלט שטיטו יקבל את הטיפול הרפואי לרגל הפצועה שלו לפני שישוחרר לחופשי. "הוא עקב אחריי לכל מקום", מספרת לובו, "לא היה חסר לו בשר, חלב או כל דבר אחר. הוא היה חיית מחמד בשבילי. אם אתה מגדל ומפנק אותו, ומרגיש שהוא שלך, זה גורם לך כאב כשלוקחים לך אותו, אבל עמוק בפנים אני יודעת שהדבר הטוב ביותר זה שהחזירו אותו לטבע".

זהו היגוארונדי

והנה עוד קצת מטיטו החמוד

  • עוד באותו נושא:
  • חתול
  • פומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully