וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילצה חתול מסכן שנתקע בגדר ביתה - ונותרה המומה כשגילתה מה היא באמת הביאה עמה הביתה

28.5.2019 / 8:18

האישה התמימה הייתה בטוחה שעשתה מעשה טוב כשחילצה חתול תקוע והעניקה לו בית חם - אבל אז נודע לה שהיצור שמסתובב אצלה בבית הוא ממש לא חתול, אלא משהו מסוכן במיוחד (ואז הגיע טוויסט נוסף)

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

תושבת ריצ'מונד, וירג'יניה, עשתה מעשה טוב כשחילצה חתול אבוד שנתקע בגדר ביתה - והעניקה לו אוכל וקורת גג עד שיימצאו בעליו החוקיים. היא מיהרה לפרסם את תמונות החתול ברשת בתקווה למצוא את בעליו ולא האמינה כשגילתה לאיזו צרה נכנסה כשהחליטה להכניס את היצור הזה לביתה. ולא, הוא רק נראה כמו חתול - אבל הוא בהחלט לא כזה.

האשה התמימה פרסמה מספר תמונות של החיה המסתורית ב"קרייגסליסט", לוח מודעות מקוון, ושאלה האם מישהו במקרה איבד חתול. היא כתבה: "מצאתי חתול אתמול בלילה שהיה תקוע בגדר של. הוא צעק חזק. חילצתי אותו ולקחתי אותו הביתה כי הוא נראה גדול ובריא מדי כדי להיות חתול רחוב וכלבים פה בורחים לעיתים קרובות ואוכלים חתולים. הוא שמן מאוד ויש לו נקודות ופסים קטנים על רגליו ונקודות לבנות גדולות על גב האוזניים שלו. הדבר היחיד שנראה מוזר אצלו זה שאין לו זנב. הוא מאוד קולני (ומרושע!!!). אני חושבת שמדובר בחתול טאבי מעורב עם בנגלי ואולי עם קצת מיין קון בגלל שהוא כל כך גדול ושמנמן".

היא הוסיפה: "צילמתי את רוב התמונות האלה אתמול בלילה אז התאורה גורמת לו להיראות חום, אבל הוא למעשה יותר אפור. הוא היה רעב מאוד. בבקשה, אם אתם הבעלים שלו, פנו אליי בהקדם האפשרי. אני לא יכולה להחזיק אותו כאן כי על אף שהוא חמוד מאוד, הוא מטורף והגיע לכל מקום בבית בלילה אחד. הוא מאוד אגרסיבי".

הכניסה חתול אבוד לביתה - וגילתה מאוחר יותר שהוא אינו באמת חתול. צילום מסך
הכניסה חתול אבוד לביתה - וגילתה מאוחר יותר שהוא אינו באמת חתול/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הציל חתולה, הושעה מהעבודה - וברשת זועמים

לכתבה המלאה

ולסיום הנה חתול בר אפריקאי שמדבר עם דוגמנית

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully