וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשב שהוא אימץ חתול רגיל וגילה שיש לו "חתול זאב"

6.8.2021 / 1:41

בעלים של חתול העלה לרשת תמונות שלו לפני ואחרי שהוא עבר שינוי שהקנה לו מראה של זאב קטן. לאחר מכן הוא גילה שאכן יש זן כזה של חתולים, והוא נדיר מאוד. צפו

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

זוכרים שדיווחנו לכם על חתולי הליקוי, או חתולי הזאב? בעלים של חתול רגיל כביכול העלה פוסט לרדיט שבו הוא מספר שהוא חשב שהחתול שאסף מהרחוב חולה משום שהוא מתנהג מוזר. אלא שלאחר מכן הוא גילה את מה שהוא לא היה מודע אליו: מדובר ב"חתול זאב" שעבר טרנספורמציה שנמשכה כארבעה חודשים.

חתול זאב. צילום מסך, צילום מסך
כאן החתול לפני השינוי/צילום מסך, צילום מסך
חתול זאב. צילום מסך, צילום מסך
וכאן אחרי/צילום מסך, צילום מסך

זן החתולים הזה הוא מאוד נדיר, ולכן הגולש שגידל את החתול לא היה מודע כלל לקיומו. הוא תיאר כמה ארוכה הייתה הפרווה שלו כאשר הוא שכב בנחת על חברה שלו, אבל התמונה השנייה מראה את אותו חתול עם פרווה קצרה בהרבה והוא נראה די מאופק כשהוא יושב על התיק של הבעלים שלו.

"נראים כמו תינוקות של זאבים"

חתולי הזאב כבר מתחרים בתחרויות של חתולים

בתגובות לפוסט, הוא הסביר שגילה שהמוטציה הזו של החתולים היא נדירה והופיעה לראשונה ב-2010: "הם נראים כמו תינוקות של זאבים. הוא יאבד את רוב הפרווה שלו וייראה עוד יותר דומה לזאב בעתיד". הגולשים היו נלהבים וביקשו תמונות נוספות של חתול הזאב הזה.

על פי ויקיפדיה חתולי הליקוי (זאב ביוונית) הם מוטציה טבעית (כלומר הם אינם מהונדסים גנטית) של החתול הביתי קצר השיער שהתגלתה בארצות הברית לפני מספר שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • חתול
  • זאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully