וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם מהמרכז סרסרה בבתה בת ה-15 לזנות

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 10:54

לצד האם, תושבת אור יהודה, המשטרה עצרה שישה גברים נוספים בחשד שצרכו "שירותי ליווי" מהנערה ואף הדיחו אותה לשימוש בסמים. על פי החשד: הנערה הועסקה בזנות במשך כמה חודשים והכסף שימש לפרנסת המשפחה. במהלך היום יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) אישה בת 40 בחשד שסרסרה בבתה בת ה-15. לצד האישה, תושבת אור יהודה, המשטרה עצרה שישה תושבי גוש דן בחשד שהזמינו "שירותי ליווי" של הנערה תוך הדחתה לזנות ושימוש בסמים.

המעצר הותר לפרסום בתום חקירה סמויה של המשטרה, ובסיומה הוחלט לעצור את האם בחשד שתיווכה את בתה הקטינה לזנות, ואת יתר החשודים שהזמינו את "שירותי הליווי" של הנערה תמורת תשלום סכומי כסף גבוהים.

בכוונת המשטרה להביא את החשודים לדיון בבית המשפט השלום תל אביב בבקשה להאריך את מעצרם.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
הבת מימנה את משפחתה באמצעות שירותי המין שסיפקה/דוברות משטרת ישראל

גורם במשטרה סיפר כי החקירה נוהלה במשך מספר חודשים, לאחר קבלת המידע על ילדה בת 15, שנוצלה מינית לאחר שסיפקה שירותי מין למספר לא מבוטל של צרכני זנות. לפי הגורם, טרם הגיעו לכל החשודים בפרשה, וכי גילאי החשודים מגיעים עד לגיל 40.

לדבריו, האם מתגוררת עם שני ילדיה באור יהודה, וביתה טופלה בעבר בארגון רווחה. עוד מסר כי הבת היתה מממנת את המשפחה ממתן שירותי המין, שבוצעו במשך מספר חודשים לפחות ובכמה מקומות, ופורסמו בכמה פלטפורמות. כעת האם מעוכבת לחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully