וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס בת ה-14 באשדוד: "נעל אותה בבית אחרי שחזרה מבית הספר, היא נותרה המומה"

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 18:53

פקד ריקי ממן, שטיפלה בנערה זמן קצר לאחר המקרה המזעזע, סיפרה ב-103FM על רצף ההתרחשויות עד לתפיסת החשוד, איגור אולסיק, שמעצרו הוארך ב-6 ימים. הנערה נלקחה שוב לבית החולים, בעקבות חשש שנדבקה בקורונה ממנו. אמה: "היא פחדה לצעוק ברחוב, הוא הרס את המשפחה"

בווידאו: הקלטה של אמא של הנאנסת/מערכת וואלה!

מעצרו של החשוד באונס הנערה בת ה-14 הוארך היום (שלישי) בשישה ימים. בדיון בבית המשפט באשקלון התירה השופטת לפרסם את שמו, איגור אולסיק, בן 41. החשוד לא הובא פיזית לדיון בשל חשש כי נמצא מאומת לקורונה. לפני הדיון אמרה אמה של הנערה כי בתה "לא ישנה כל הלילה, עכשיו אנחנו צריכים לשקם אותה". היא הבהירה כי על החשוד "להיות בכלא כל החיים".

בדיון אמר נציג המשטרה כי אולסיק הודה שנעל את דלת הדירה, וכי הנערה "ניצלה שעת כושר וברחה משם". עוד נמסר כי במשטרה חושדים שהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול, והוא נשלח לבדיקה. עו"ד ז'אנה זייצב, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד, אמרה כי הוא מכחיש את החשדות נגדו ומשתף פעולה עם החוקרים.

בטרם התחיל הדיון סיפרה האם על המקרה, כפי ששמעה עליו מביתה. "הוא רצה לתת לה לעשן ולשתות אלכהול, ניסה בכוח לתת לה לשתות, וסגר אותה בחדר", סיפרה. "היא התחילה לצרוח ולצעוק. ניסתה לבעוט בו ולא הצליחה. הוא גמר לי על הילדה שלי, הוא רמס אותה".

איגור אולסיק בן 41 החשוד באונס וחטיפת נערה בת 14 באשדוד. 26 באוקטובר 2021. יניר יגנה
"צריך להיות בכלא כל החיים". החשוד באונס בדיון מרחוק בבית המשפט, היום/יניר יגנה

עוד העידה כי לאחר שהחשוד שיחרר את ביתה מביתו, היא חששה לצעוק לעזרה ברחוב. "אני רואה את הילדה שלי, היא על הרצף האטוסטי, עכשיו היא צריכה לחזור לבית החולים אחרי מה שהיא עברה ולעשות בדיקת קורונה".

לדבריה, הנערה התקשתה להראות להם את הדירה בה התרחש האירוע. "היא הייתה אמיצה ולקחה את השוטרים ואותנו לשם. הילדה עברה טראומה קשה".

אם הנערה שנאנסה ונחטפה ע"י איגור אולסיק באשדוד 26 באוקטובר 2021. ניב אהרונסון
אם הנערה בדיון בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

ריקי ממן, ראש משרד חקירות בתחנת משטרת אשדוד, שחקרה את מקרה האונס של הנערה בת ה-14 באשדוד, סיפרה הבוקר על המקרה בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. האירוע התרחש אתמול בשעות הצוהריים, כשחזרה הנערה לביתה מבית הספר, אז שיכנע אותה החשוד להגיע לדירתו, שם אנס אותה. נכון להיום הנערה שוחררה מבית החולים, ולחשוד במעשה אין עבר פלילי.

"היא חוזרת מבית הספר, הולכת ברחוב. אותו חשוד פונה אליה, אנחנו מבינים שהוא לוקח אותה לכיוון הדירה שלו ומכניס אותה לדירה בניגוד לרצונה", סיפרה ממן. "היא הייתה לבד ושם בעצם בתוך הדירה הוא מבצע בה עבירות מין חמורות".

ממן לא הרחיבה על האופן בו הצליח הזר לשכנע את הנערה לבוא איתו לביתו, ולא אישרה את הפרטים לפיהם הוא ביקש ממנה עזרה בתפעול המחשב. "אלה פרטים שלא נכנס אליהם כרגע. אני כן אומר שהוא הכניס אותה לדירה בניגוד לרצונה, היא לא רצתה להיכנס". כמו כן היא ציינה כי לאחר שנכנסו הוא נעל את הדלת.

איגור אולסיק בן 41 החשוד באונס וחטיפת נערה בת 14 באשדוד. 26 באוקטובר 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"הילדה עברה טראומה קשה". מעצר החשוד, אמש/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לבסוף החשוד שיחרר את הנערה. "היא מצליחה להגיע הביתה, היא מגיעה מאוד נסערת", סיפרה ממן וציינה כי הנערה מיד סיפרה לאחותה על שארע, והאחות התקשרה לאמן. "אנחנו נכנסים לתמונה מאוד מהר. צוות סיור שמגיע למקום מדווח לי, אני מגיעה לשטח.

"אני עצמי שוחחתי עם הילדה, שמטבע הדברים הייתה המומה ומפוחדת אבל זו בדיוק הסיטואציה והזמן בו אני נכנסת כקצינת חקירות לתמונה, ומצליחה לדבר איתה", שיתפה. "אנחנו נותנים לה את הביטחון שהיא צריכה, מסבירים לה שהיא נמצאת במקום טוב ושאנחנו כאן לעזור לה ואז היא נפתחת ומספרת לי את כל הסיפור המזעזע".

ממן הסבירה כי יש לה ניסיון רב בעבודה עם ילדים באירועים כאלה, "אנחנו באים מנקודה שאנחנו נותנים לה את הביטחון, שאנחנו בצד שלה ולא שופטים אותה. אנחנו כאן כדי לעזור לה. מצד שני מסבירים לה את הקריטיות והחשיבות של לדעת את הפרטים כאן ועכשיו על מנת לעשות את כל הפעולות שאנחנו צריכים כדי להגיע למעצר החשוד כמה שיותר מהר".

על המשך קבלת העדויות באירוע, ממן אמרה כי "כמובן יהיו חקירות נוספות גם של הקורבן, בני משפחה, של החשוד. אנחנו נהיה בקשר רציף והחקירה הזאת תתנהל במשך תקופה".

"מעבר לחקירות המשטרה נותנת מעטפת נוספת", ציינה ממן. "אנחנו נלווה אותה במרכז מיוחד ואת בני משפחתה, ניתן לה כל טיפול שהיא תזדקק לו בשלב הזה אם מבחינת טיפול רפואי, עובדים סוציאליים שיגיעו וידברו איתה. אנחנו ניתן לה את כל התמיכה במהלך התהליך והחקירה".

"הגבר הזה לא מוכר לנו, בטח לא בעבירות כאלה ולא קיבלנו תלונות לגביו. יכול להיות שלשכנים היו תחושות אבל אין תלונות רשמיות. הבוקר הוא יובא להארכת מעצר בביהמ"ש באשקלון", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully