וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 57 נעצרה בחשד שהטרידה שף מפורסם מירושלים

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 13:47

לדברי נציג במשטרה, האישה, מיליונרית מת"א, נהגה להגיע למסעדתו של השף ולגעת בעובדים ובלקוחות. בנוסף, היתה שולחת הודעות באופן קבוע לשף. בית המשפט הורה לשחרר אותה מהמעצר, ולהרחיק אותה מהשף ורשת המסעדות שלו. "הסיבה היחידה שמתנהגים איתה בקלות זה בגלל שהיא אישה"

אישה כבת 57 נעצרה היום (שני) בחשד שנהגה להטריד שף מפורסם ובעלים של כמה מסעדות במרכז ירושלים. על פי החשד, האישה, מיליונרית תושבת תל אביב, נהגה לפקוד את מסעדותיו של השף, המוכר הודות לפעילותו הקולינרית בירושלים ובתל אביב. בדיון בעניינה בבית המשפט, נציג המשטרה קרא להאריך את מעצרה.

"האישה נהגה להגיע למסעדה לעיתים תכופות, ולגעת בעובדים ובלקוחות", הסביר נציג המשטרה. "היא שולחת הודעות באופן קבוע לשף".

"אם היה מדובר בגבר שהיה מתנהל כמוה ונוגע באנשים בניגוד לרצונם, ומלטף במקומות ציבוריים, אין ספק שזה היה תיק מעצר", הוסיף השוטר. "הסיבה היחידה שמתנהגים איתה בקלות זה בגלל שהיא אישה".

שפים. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
נהגה להטריד את השף והלקוחות במסעדה/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

בנוסף העיד השוטר כי הוא מכיר את האישה מעבודתו במשטרה וכי הוטרד על ידה בעצמו. "אני מזהה את ההתנהלות שלה כטורדנית אפילו כלפי. היא מגישה תלונה, רואה אותי, נכנסת אלי ומגישה עוד תלונה. היא אומרת לי 'בוא נפתח משטרה ביחד, אתה תהיה המפכ"ל שלי', וזה לא פעם ולא פעמיים. בדרך כלל אני לא זוכר מתלוננים, אותה אני זוכר".

על אף בקשת המשטרה, בית משפט הורה על שחרור האישה ממעצר. השופט אף הורה על הרחקתה מהשף המוכר ומרשת המסעדות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully