וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן טלוויזיה מוכר נעצר בחשד שתקף את אימו באמצעות חרבות

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 10:53

לפי החשד, הוא הטריד את אימו שגרה סמוך אליו בכמה אירועים שונים. על פי עדויות השכנים, השחקן צעק, קילל ואיים על אימו ולכן הם הזעיקו את המשטרה. פרקליטו של השחקן טען כי "החשוד מטופל פסיכיאטרית. הוא זה שסובל". בית המשפט קבע כי הוא ישהה במעצר בית למשך חמישה ימים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
לפי החשד, השחקן צעק, קילל ואיים על אימו/ראובן קסטרו

שחקן טלוויזיה וקולנוע מוכר נעצר במהלך סוף השבוע האחרון בחשד שתקף את אימו באמצעות חרבות. השכנים הזעיקו את המשטרה לאחר ששמעו אותו צועק ומאיים על אימו שגרה סמוך אליו. המשטרה טענה בדיון בבית משפט השלום כי "החשוד הטריד את אמו בכמה אירועים שונים", וביקשה כי מעצרו יוארך בחמישה ימים. בית המשפט לא נעתר לבקשה והורה לשחרר את החשוד למעצר בית מפוקח למשך חמישה ימים.

פרקליטו של השחקן טען בדיון בהארכת המעצר כי "החשוד מטופל פסיכיאטרית. להבנתי יש לו סכסוך עם אחיו. החשוד הוא זה שסובל". עוד הוסיף עורך הדין כי האירוע עליו מדובר התרחש ביום חמישי האחרון, וכי מלבד האיומים לכאורה שהשמיע השחקן כלפי אימו באותו יום, "מאז לא נשמעו איומים נוספים כלפי האם".

ניידת משטרה מחוץ לספרייה המרכזית של אוניברסיטת אוטגו בניו זילנד. 9 בדצמבר 2020. GettyImages
השחקן נשלח למעצר בית מפוקח למשך חמישה ימים/GettyImages

בהוראת בית המשפט נשלח אתמול השחקן להסתכלות פסיכיאטרית. השופטת פנינה נויבירט כתבה בהחלטה כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו". בדיון נוסף שנערך היום, אמר נציג המשטרה כי "החשוד מבצע באופן סדרתי עבירות אלימות כלפי אימו". דוח ההסתכלות הפסיכיאטרי שהועבר לבית המשפט הוא חסוי, אך נמסר כי השחקן כבר היה מוכר למערכת.

השופט אור ממון שחרר את החשוד למעצר בית בניגוד לבקשת המשטרה, והורה על איסור פרסום שמו. בהחלטה כתב השופט כי "מחוות דעת פסיכיאטרית ראשונית עולה כי החשוד לא נמצא במצב המעלה מסוכנות על רקע רפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully