וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודק'ה, לוקחים את הצעצועים שלך איתנו": משפחתו של עידו שנהרג בשדרות עוזבת את העיר

20.10.2021 / 21:34

שני אביגל, אמו של בן ה-6 שנהרג מרסיס רקטה שפגע בביתם ב"שומר החומות", פרסמה פוסט בו פנתה לבנה וסיפרה לו כי המשפחה נפרדת מהבית בו מצא את מותו: "הכול בא איתנו, מהדבר הכי קטן שיצא לך בקינדר ועד למשחק הכי גדול שלך". היא אמרה לוואלה!: "כבר לא מרגישים בטוחים פה"

בווידאו: שכנו של הילד עידו אביגל שנהרג בשדרות, משחזר את האירוע/צילום: שי מכלוף

שני אביגל, אמו של עידו בן ה-6 שנהרג במהלך מבצע "שומר החומות", פרסמה הערב (רביעי) פוסט בדף הפייסבוק שלה בו פנתה לבנה, וסיפרה לו כי המשפחה עוזבת מחר את ביתם בשדרות. "לילה אחרון בשדרות. לא כך חשבנו שנעזוב את הבית", כתבה, "היו לנו חלומות משותפים. חיפשנו יחד בית עם גינה".

"זוכרת ששאלת אותי אם את הצעצועים שלך גם ניקח לבית החדש. והבטחתי שכל מה שתרצה לקחת יבוא איתנו. היום דודק'ה, הכול בא איתנו", כתבה האם בצער, "מהדבר הכי קטן שיצא לך בקינדר ושמרת אותו ועד למשחק הכי גדול שלך. תהל אמרה שהיא לא מסכימה לתרום את הדברים שלך. אז הסכמנו שנשמור את הכול למזכרת. בכל זאת, זה הדבר האחרון שנשאר ממך. אבל רק מבחינה פיזית - מבחינה רוחנית אתה חי בתוכנו.

על ההחלטה לעבור לעיר אחרת, שני אמרה לוואלה! כי "קשה לעזוב בית, תכננו לעבור בתוך שדרות, ועכשיו בגלל מה שקרה, אנחנו עוזבים את העיר שאנחנו אוהבים". עוד הדגישה: "כבר לא מרגישים בטוחים פה והשגרה פה נהיתה קשה לנו, המציאות הביטחונית בעיר קשה לנו להכלה. פעם היינו מכילים את זה, היום קשה יותר".

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. באדיבות המשפחה
עידו אביגל/באדיבות המשפחה
הבנין בו נהרג הילד עידו אביגל, שדרות, 13 במאי 2021. יניר יגנה
בית המשפחה בשדרות לאחר פגיעת הרקטה, מאי/יניר יגנה

עידו נהרג לאחר שרסיס רקטה ששיגר חמאס לשטח ישראל חצה את חלון הממ"ד בבית ופגע בו. שני נפצעה באותה פגיעה באורח קשה.

עוד כתבה שני על התקופה המאושרת לפני שעברו לבית בו עידו מצא את מותו: "היו לנו חלומות משותפים. חיפשנו יחד בית עם גינה. הבטחתי כשיהיה בית עם גינה נוכל להביא כלב אלינו. חיפשנו יחד סוגי כלבים והחלטנו שנביא גולדן, הסברתי לכם שזה כלב מקסים שעוזר לנו כשיש לנו לפעמים בלאגן ברגשות, או כשאנחנו מפחדים כשיש צבע אדום. לא רציתם לחכות לגינה ועשיתם לי הפגנה של ממש בבית. צחקנו יחד ולצד זאת נפעמתי מהיצירתיות שלכם".

"ביקשת שכשנביא כלב, נקרא לו מילקי. אתה בטח כבר יודע, כשהשתחררתי מבית החולים הבאנו גורה מקסימה לתהלוש, היא ביקשה לקרוא לה מילקי. היית אוהב אותה מאוד. היא אנרגטית בדיוק כמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully