וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק, חתך את ידיה וביים את התאבדותה: גיא שפירא מואשם ברצח אשתו במעלה אדומים

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 9:51

לפי כתב האישום, לאחר שרצח את אשתו רחל אייזנשטדט, שפירא בן ה-49 נעל אותה באמבטיה והתקשר למד"א כדי לדווח כי מצא אותה ללא רוח חיים. בהמשך הוא נמלט מהמשטרה וכשנתפס ירה בעצמו לעיני שוטרים. לזוג היה ילד כבן 16, ולנרצחת עוד 6 ילדים מנישואים קודמים

בווידאו: הארכת מעצר לגיא שפירא שחנק למוות את אשתו רחל אייזנשטדט/צעלום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד גיא שפירא, תושב מעלה אדומים בן 49 שרצח את אשתו רחל אייזנשטדט לפני כחודש. השניים היו בהליך גירושין, ושפירא נאשם גם כי ביים את התאבדותה של אייזנשטדט בת ה-50 וניסה להמלט מהמשטרה.

לפי כתב האישום, ביום הרצח התפתח בין השניים עימות, במהלכו חנק אותה הנאשם במשך כרבע שעה בעוד היא נאבקת בו ומשמיעה קולות חרחור עד שמתה, הנאשם המשיך לחנוק אותה גם לאחר מכן. לאחר שווידא כי היא מתה, הוא גרר את גופתה לחדר האמבטיה, הכניס אותה כשהיא ערומה לתוך האמבטיה עצמה וחתך את ידיה כדי לגרום לכך שייראה כאילו התאבדה. לאחר מכן, מילא את האמבטיה והטביע את ראשה בתוך המים.

בהמשך הוא נעל אותה בחדר האמבטיה והתעסק בענייני עבודתו בחדר אחר בבית. לאחר זמן מה, רוקן את המים באמבטיה, התקשר למוקד מגן דוד אדום ודיווח כי מצא את אשתו כשהיא אינה נושמת. שלושה ימים לאחר מכן, התחמק מלהגיע לתחנת המשטרה כפי שהתבקש, ניסה להימלט ממרדף משטרתי שהתנהל אחריו ולבסוף יצא מן הרכב וירה בעצמו.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לזוג ילד כבן 16, ולנרצחת היו עוד שישה ילדים מנישואים קודמים.

הגשת כתב אישום נגד גיא שפירא בגין רצח רחל אייזנשטדט בהגשת כתב  בימ"ש מחוזי ירושלים, 20 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
ביים את התאבדות אישתו. שפירא/פלאש 90, יונתן זינדל

אתמול מלאו שלושים יום לקבורתה של אייזנשטדט, ומשפחתה וחבריה עלו לקבר לגילוי המצבה. "כשהוא רצח אותך הוא רצח גם את הנשמה של שבעה ילדים אחרים", ספדו לה ילדיה, "אנחנו עומדים פה היום שבעה ילדים, זה לצד זה ולומדים יחד איך לאחות את השברים, את הפאזל שתמיד תהיה חסרה בו חתיכה".

בני משפחתה של רחל אייזנשטדט בהגשת כתב האישום נגד גיא שפירא, בימ"ש מחוזי ירושלים, 20 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
משפחתה של אייזנשטדט בבית המשפט, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

המקרה התרחש ב-19 בספטמבר, אז התקבל דיווח במשטרה על חשד לאירוע התאבדות של אישה בביתה. לאחר נתיחת הגופה, התקבלו ממצאים המעידים כי ככל הנראה לא מדובר היה באירוע התאבדות, ומיד לאחר מכן הוקם צוות חקירה שהחל בביצוע פעולות חקירה סמויות, כולל איסוף ממצאים וראיות.

החשוד, שהיה בפיקוח, נמלט ברכבו לדרום הארץ בכביש 6, תוך שהתעלם מקריאות השוטרים שהורו לו לעמוד בצד הדרך. הוא המשיך בנסיעה פרועה ובהמשך עלה על מחסום דוקרנים שהציבו השוטרים. לאחר שרכבו עצר, שפירא יצא מרכבו עם נשק, שאותו נשא ברישיון, וירה בעצמו. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully