וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בערב החג: אישה ממעלה אדומים נמצאה מתה בדירתה, בעלה נמלט וניסה להתאבד

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 15:42

האישה נמצאה מתה בערב חג סוכות בבית שלה ושל בן זוגה שבמעלה אדומים. בהמשך, בן זוגה פרץ מחסום משטרתי ונפצע באורח אנוש לאחר שירה בעצמו לעיני השוטרים. "השאירה חותם בלבבות של הרבה אנשים", כתבה חברתה

תושבת מעלה אדומים נמצאה מתה בערב החג בדירתה שבמעלה אדומים - כך נודע לוואלה!. מעט זמן לאחר מכן, בעלה נמלט ופרץ מחסום משטרתי ופצע עצמו באורח אנוש לאחר שירה בעצמו לעיני השוטרים.

במשפחתה של האישה, עובדת במוזיאון יד ושם, כמו גם חברים ומכרים שורר הלם מוחלט עם היוודע דבר מותה הטראגי. האישה עבדה בשנים האחרונות כתחקירנית באגף הארכיונים ביד ושם היתה אם ואישה אהובה בקרב מכריה ומשפחתה.

בפוסט ששיתפה השבוע האישה נכתב בין השאר "ובחיוך גדמו הם את כנפי, כשצרידותי דמתה מעת לעת ליבבה, ואיברי קפאו, ותש כוחי, ורק בלחישה הודיתי שאני חי".

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
האישה נמצאה מתה בדירתה במעלה אדומים/ראובן קסטרו

חברת משפחה הגיבה למותה הטראגי של האישה וביקשה לחזק את בני המשפחה, "אנחנו אתכם וכואבים מאוד מאוד אתכם, מחבקים, אוהבים ומתאבלים. אמכם האהובה והמדהימה עשתה כל כך הרבה טוב בחייה והשאירה חותם בלבבות של הרבה אנשים! היא זכתה במקום הכי טוב ומאושר".

מיד ושם נמסר "יד ושם המום וכואב את לכתה בטרם עת. מדובר בשעה קשה למשפחת יד ושם ואנו נושיט יד חמה ותומכת למשפחה שהתייתמה מדמות כה משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully