וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש העצר של האמירויות הזמין את בנט לביקור רשמי ראשון

19.10.2021 / 14:51

שגריר האמירויות העביר לראש הממשלה איגרת ממוחמד בן זאיד, שהזמינו לנסיכות. בפגישה השתתף גם שגריר בחריין. בנט: "ככל שהקשר בין מדינותינו חזק יותר, כך הביטחון והיציבות באזור כולו חזקים יותר"

בווידאו: הרצוג בפתיחת שגרירות האמירויות: נקדם בזרועות פתוחות כל מי שרוצה שלום איתנו/צילום: אבי קנר לע"מ ורויטרס

יורש העצר של איחוד האמירויות הזמין היום (שלישי) את ראש הממשלה נפתלי בנט לביקור רשמי ראשון באיחוד האמירויות. זאת, לאחר פגישת בנט עם שגריר איחוד האמירויות הערביות, מוחמד אל-חאג'ה, בלשכת ראש הממשלה בירושלים, שהעביר איגרת מיוחדת מיורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד. בפגישה נכח גם שגרירה של בחריין בישראל, חאלד אל-ג'לאהמה.

במהלך הפגישה ,דנו בנט והשגרירים בהרחבת הקשרים בין המדינות, בשיתוף הפעולה האזורי ובחיזוק הסכמי אברהם. "ככל שהקשר בין מדינותינו חזק יותר, כך הביטחון והיציבות באזור כולו חזקים יותר", אמר בנט.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, במהלך פגישה עם שגרירי איחוד האמירויות בישראל. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט ושגריר האמירויות מוחמד אל-חאג'ה/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בחודש יולי, שוחחו בטלפון לראשונה ראש הממשלה בנט ויורש העצר של איחוד האמירויות הערביות מוחמד בן-זאיד. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בנט הודה ליורש העצר על פתיחת שגרירות איחוד האמירויות בישראל וכן על אירוח ביקורו הרשמי של שר החוץ הישראלי, יאיר לפיד, במדינתם. בנט הדגיש, כי הוא רואה חשיבות רבה ביחסים האסטרטגיים בין המדינות, אשר מתבטאים במגוון תחומים.

עוד ציין ראש הממשלה כי גישתה של איחוד האמירויות כלפי ישראל היא שינוי חשוב המהווה השראה למדינות ומנהיגים נוספים באיזור. השניים סיכמו לעמוד בקשר ולהיפגש בהמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully