וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלמה מהאוהל המשפחתי: חיפושים באוסטרליה אחרי קליאו בת ה-4

משפחתה של הילדה נפשה באתר קמפינג בחוף פופולרי במערב אוסטרליה, וגילתה בבוקר שהיא נעלמה יחד עם שק השינה שלה. המשטרה לא שוללת את האפשרות שנחטפה. "אנחנו מרגישים חסרי תקווה וללא שליטה". סיפרה האם

בווידאו: חיפושים אחרי הילדה קליאו שנעלמה באתר קמפינג במערב אוסטרליה/צילום: רויטרס

משטרת אוסטרליה מחפשת אחרי ילדה בת ארבע שנעלמה לפני ארבעה ימים מאתר קמפינג בחוף נידח במדינת מערב אוסטרליה, וקיים "חשש כבד" לגביה. המשטרה מסרה כי קליאו סמית' נראתה לאחרונה באוהל של משפחתה באתר קובה בלוהולס ביום שישי בלילה, אך אמה לא מצאה אותה כשהתעוררה למחרת. גם שק השינה שלה נעלם, ומתנהלים חיפושים נרחבים אחריה מהים ומהאוויר.

המשטרה פנתה לציבור בבקשה למידע היכול לסייע לחיפושים וכן למבקרים אחרים באתר, והפרשה עלתה לכותרות ברחבי אוסטרליה. המשטרה שיתפה תמונות של הילדה, של חליפת השינה ושל שק השינה שלה. הרשויות לא פירטו מה לדעתן עלה בגורלה של הילדה, אך הן הדגישו כי "הן יהפכו כל אבן" בחיפושים אחריה.

המפקח המחוזי, ג'ון מאנדיי, אמר הבוקר לכלי תקשורת מקומי כי החוקרים לא שוללים את האפשרות שהיא נחטפה מהמקום, לאור העבודה שאנשים רבים שהו באתר בעת היעלמותה. הוא הוסיף כי המשטרה מאתרת את כל מי שהיה במתחם ביום שישי בלילה. המשטרה, שאתמול נאלצה לעצור את החיפושים בשל מזג אוויר סוער את חידושם הבוקר, מתמקדת בשורת בקתות לאורך קו החוף.

האזור, המכונה "חוף האלמוגים", פופולרי בקרב תיירים מקומיים ומשפחתה של קליאו הגיעה לנפוש באתר לסוף השבוע.

קליאו סמית', ילדה אוסטרלית שנעלמה מאתר חוף. משטרת מערב אוסטרליה, מערכת וואלה!
האם גילתה שנעלמה כשנכנסה לחדר באוהל בבוקר. קליאו סמית'/מערכת וואלה!, משטרת מערב אוסטרליה

האם, אלי, סיפרה לתקשורת המקומית על הימים הקשים האחרונים. "לא ממש ישנו", היא אמרה במסיבת עיתונאים נרגשת. "כולם שואלים אותנו מה אנחנו צריכים, ומה שכולנו צריכים זה שבתנו הקטנה תשוב הביתה. הדבר הכי גרוע הוא שאנחנו לא יכולים לעשות כלום. זה לא בידיים שלנו, כך שאנחנו מרגישים חסרי תקווה וללא שליטה".

האם סיפרה שהיא הרדימה את קליאו אחרי ארוחת הערב ביום שישי, וראתה אותה שוב בשעה 01:30 כשהתעוררה וביקשה מים. קליאו ישנה על מזרון אוויר ליד מיטת אחותה הצעירה, בחדר נפרד באוהל המשפחה. היא הוסיפה כי ראתה את האוהל פתוח ושקליאו נעלמה בשעה 6:00, כשהלכה להביא לבתה הצעירה בקבוק.

"הלכנו לחפש, לטייל ולוודא שהיא לא נמצאת ליד האוהל", אמרה. "ואז נכנסו לרכב והתחלנו להסתובב בכל מקום. הבנו שעלינו להתקשר למשטרה כי היא לא הייתה כאן".

עקבו אחרי וואלה! בעולם גם בפייסבוק

אתר קמפינג במדינת אוסטרליה המערבית שממנו נעלמה ילדה בת 4. משטרת מערב אוסטרליה, מערכת וואלה!
המשטרה ממקדת את מאמצי החיפוש שלה בשורת בקתות לאורך החוף/מערכת וואלה!, משטרת מערב אוסטרליה
  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully