וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב צעקות בין שרות כחול לבן: "יא הזיה. אני לא המזכירה שלך; את אישה משוגעת"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:45

העימות בין שרת העלייה והקליטה תמנו-שטה ושרת והמדע פרקש-הכהן פרץ סביב קרב קרדיטים על החלטת ממשלה על שילוב עולים חדשים בהייטק. לאחר שפרקש-הכהן פנתה לדובר רה"מ וביקשה לנסח איתו מחדש את הודעת הדוברות, צעקה לעברה תמנו-שטה: "את כמו גנבת. את לא משנה פסיק"

בווידאו: בנט קורא לשרים ולחברי הקואליציה שלא להתמקד במחלוקות במיוחד בתקופת העברת התקציב/מערכת וואלה!

תקרית קולנית חריגה אירעה השבוע במקביל לישיבת הממשלה השבועית, ועימות חריף בין שתי שרות מכחול לבן - שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה ושרת החדשנות והמדע אורית פרקש הכהן. לפי דיווח של זאב קם ביומן הבוקר של רשת ב', בין השתיים פרץ קרב קרדיטים סביב החלטת ממשלה על מתווה להעלאת עולים חדשים ושילובם במקצועות ההייטק - שנוגע לתחומי האחריות של שני המשרדים.

בזמן הישיבה, כך לפי הדיווח, ניגשה השרה פרקש הכהן לדובר ראש הממשלה מתן סידי וביקשה לנסח איתו מחדש את הודעת הדוברות שתצא בתום הישיבה. השרה תמנו-שטה צעקה לעברה: "את מתנהגת כמו גנבת. את לא משנה פסיק מההודעה". פרקש-הכהן צעקה בחזרה: "יא הזיה. אני לא המזכירה שלך. את אישה משוגעת". מלשכות השרות לא נמסרה תגובה.

השבעת ממשלת בנט - לפיד | פנינה תמנו שטה עושה את דרכה לבית הנשיא לטובת התמונה הקבוצתית 14 ביוני 2021. ראובן קסטרו
תמנו-שטה/ראובן קסטרו
אורית פרקש הכהן. ראובן קסטרו
פרקש הכהן/ראובן קסטרו

לפי ההודעה לתקשורת שהופצה בסופו של דבר לכתבים, הממשלה אישרה מתווה שיסייע בצמצום המחסור הקיים במשק במהנדסים ועובדי הייטק, והקמת צוות מנכ"לים בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה שיפעל לגיבוש תכניות אופרטיביות לעידוד עלייתם של עולים חדשים בעלי הכשרה מקצועית בתחומי ההנדסה, וההייטק.

בהודעה כתוב שאת ההחלטה גיבשה שרת העלייה והקליטה תמנו שטה ושר האוצר אביגדור ליברמן, "בשיתוף משרד רה"מ ושרת המדע והטכנולוגיה אורית פרקש, במטרה לצמצם את המחסור במשק במהנדסים ועובדי הייטק". בהודעה מופיעים ציטוטים מתמנו שטה, ליברמן, ופרקש הכהן, שבירכו כולם על אישור המתווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully