וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן יפעל לשינוי החוק שמחייב אותו להשתתף בישיבות קבינט הקורונה

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 18:25

שר האוצר יקדם חקיקה שתסמיך את השר במשרד חאמד עמר להשתתף בקבינט הקורונה במקומו, כפי שהאחרון נהג עד כה. עם זאת, ליברמן יפעל בנושא רק לאחר אישור התקציב בחודש הבא - ועד אז יחויב בהתאם לחוק להשתתף בישיבות מהן נהג להיעדר

שר האוצר אביגדור ליברמן מתכוון לפעול לשינוי החוק שמחייב אותו להשתתף בישיבות קבינט הקורונה, כך שיוכל להסמיך את השר במשרד האוצר חאמד עמר להשתתף בישיבות במקומו. ליברמן מתכוון לקדם את החקיקה רק אחרי אישור התקציב ועד אז הוא יחויב להשתתף בישיבת קבינט הקורונה, שמהן נהג להיעדר עד כה ולשלוח את עמאר במקומו.

בחודש אוגוסט האחרון ח"כ משה ארבל (ש"ס) פנה ליועץ המשפטי לממשלה בעקבות הפרסומים על היעדרותו של שר האוצר מדיוני קבינט הקורונה, למרות שהוא מחויב להשתתף בהם על פי לשון החוק. במכתב תשובה מהיועמ"ש הובהר לליברמן שמבחינה משפטית השר עמאר לא יכול למלא את מקומו של ליברמן רק על בסיס סיכום מוקדם ביניהם וללא שינוי חקיקה בכנסת.

שר האוצר, אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סייעתו בכנסת 4 באוקטבור 2021. ראובן קסטרו
יקדם את החקיקה רק לאחר אישור התקציב בכנסת. ליברמן/ראובן קסטרו

מסביבתו של ליברמן נמסר כי "לאחר שהובהר על ידי משרד המשפטים כי חלוקת הייצוג של משרד האוצר על ידי שר האוצר, אביגדור ליברמן, והשר במשרד האוצר, חמד עמאר, בין ועדות השרים השונות, מחייב תיקוני חקיקה, הוחלט כי לא יתעסקו השניים בדבר טרם אישור התקציב בכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully